آدریانو: من و ایکاردی زوج ایده آلی می شدیم

آدریانو: من و ایکاردی زوج ایده آلی می شدیم

سایت رسمی فوتبالی - آدریانو، مهاجم سابق اینتر، معتقد است که او و مائورو ایکاردی می توانستند زوجی ایده آل را در خط حمله این تیم تشکیل دهند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 36 ساله در سال 2001 به اینتر پیوست و یکی از بهترین استعدادهای نسل خود بود اما مشکلات شخصی هرگز اجازه نداد که او به بالاترین سطحی که لیاقتش را داشت، برسد. آدریانو از سال 2011 تقریبا از فوتبال کنار کشید و آخرین بازی او برای تیم میامی یونایتد در سال 2016 انجام شد. او در مصاحبه با دازن اظهار داشت: " می دانم که چقدر خوب بودم و کارهای مهمی انجام دادم. دفعه اولی که به ایتالیا آمدم نمی توانستم باور کنم که در اینتر هستم. به یاد می آورم که در رختکن به سیدورفت و ماتراتزی نگاه می کردم. به خاطر دارم که رونالدو به خوبی از من استقبال کرد و حتی مرا به خانه اش برد. در یک هتل زندگی می کردم و او از من خواست که اگر دوست دارم به منزلش بروم. این زیبا بود. از نظر ورزشی من رختکنی بی نظیر را تجربه کردم و از نظر زندگی خاویر زانتی یک الگو بود. او همیشه خصوصا وقتی پدرم فوت کرد، کنار من بود. مدیرعامل اینتر نیز مانند پدر دوم من بود. حالا در ریو از حضور کنار دوستان و خانواده ام خوشحال هستم. "

آدریانو در پاسخ به سوالی درباره مائورو ایکاردی، کاپیتان فعلی اینتر، گفت: " ایکاردی بازیکن بزرگی است و بسیار جوان است. او و من می توانستیم در زمین یک زوج ایده آل را برای اینتر تشکیل دهیم. "

1070