حمله تند خواهر ایکاردی به واندا نارا: برای واندا فقط پول مهم است؛ پنج سال است برادرم را ندیده ام

حمله تند خواهر ایکاردی به واندا نارا: برای واندا فقط پول مهم است؛ پنج سال است برادرم را ندیده ام

سایت رسمی فوتبالی- مدتهاست که ایوانا ایکاردی، خواهر مائورو ایکاردی، با واندا نارا، همسر برادرش به اختلاف خورده و حالا و درآستانه شروع سال نوی میلادی این جنجالها وارد فاز تازه ای شده است.

مدتهاست که ایوانا با همسر برادرش صحبت نمی کند و دلخوری آنها به زمانی برمی گردد که ایوانا در یک مسابقه تلویزیونی در آرژانتین شرکت کرده بود و واندا علیه خواهر همسرش صحبت هایی را برزبان آورده بود. از همان موقع این دو با هم صحبت نمی کنند و ایوانا بارها در توئیتر از رفتارهای همسر برادرش انتقادکرده.

چندی پیش ایوانا ایکاردی، خواهر ایکاردی در توئیتر نوشته بود:« برای یک مادر و پدر چقدر بد است که تمام تلاششان را برای فرزندانشان به کار می گیرند تا آنها را خوب بزرگ کنند و تمام توانشان را برای فرزندانشان به کار می گیرند ولی یک سری نکات را مد نظر قرار نمی دهند: یک سلام و احوالپرسی عادی، یک تماس تلفنی و... ولی بعد با خودم فکر می کنم که ببین طرف با چه کسانی رفت و آمد می کند تا بفهمی که چه شخصیتی دارد. »

و بعد از آن در پاسخ به برخی توئیت ها، واندا نارا را متهم کرد که فقط به خاطر پول برادرش با او ازدواج کرده:« وقتی می دانی که انگیزه او برای ازدواج چیست و تنها چیزی که برای این زن مهم است چیست ($)، متوجه می شوی که شاید کسی به فکر مسئولیت هایش باشد ولی فرد دیگری او را پر می کند. چون یک دزد همیشه فکر می کند که همه علیه او هستند.»

ایوانا همچنین یادآوری کرده که قبل از آنکه واندا نارا وارد زندگی مائورو ایکاردی شود، ارتباط میان او وبرادرش همیشه فوق العاده بوده:« تا پنج سال پیش مائورو همیشه با من تماس می گرفت و زود زود همدیگر را می دیدیم و کاملا تصادفی است که حالا دیگر این ارتباط میان من و برادرم وجود ندارد. ممکن است کاملا تصادفی باشد..نمی دانم.»

البته حملات ایوانا به واندا نارا فقط به توئیت هایش خلاصه نشده و او در اینستاگرام هم علیه همسر برادرش موضع گیری کرده:« وقتی من در یک مسابقه تلویزیونی حضور داشتم، واندا بدون هیچ دلیلی حرفهای خیلی زشتی درمورد من زد. برایم مهم نیست ولی او هم مثل من اصلا دوست ندارد که به هم نزدیک شویم. من هم همینطور هستم البته. اما برادرم برایم مهم است. حالا اینکه من بتوانم برادر و برادرزاده هایم را ببینم، به من بستگی ندارد.»

امروز هم ایوانا تیر آخرش را به واندا زد ودر شبکه های اجتماعی نوشت:« بیچاره برادرم و برادرزاده هایم زیبایم که شاید روزی مجبور به جدایی شوند. چون کاملا روشن است که او (واندا) همان بلایی که برسر همسر سابقش آورد را بر سر برادرم خواهد آورد... او فرزندان همسر سابقش را از او پنهان می کند و به او توهین می کند... عجب مادر خوبی.»

6363