ویدال: جو رختکن بارسلونا مرا حسابی حیرت زده کرد؛ بعد از بازی شیلی- ژاپن، متحول شدم؛ می خواهم مربی اسب شوم

ویدال: جو رختکن بارسلونا مرا حسابی حیرت زده کرد؛ بعد از بازی شیلی- ژاپن، متحول شدم؛ می خواهم مربی اسب شوم

سایت رسمی فوتبالی- آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی بارسلونا این روزها برای سپری کردن تعطیلات سال نوی میلادی به سرزمین مادری اش بازگشته و روز جمعه در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

ویدال در مورد اولین روزهای حضورش در باشگاه بارسلونا گفت:« راستش خیلی سورپرایز شدم وقتی جو صمیمانه و خانوادگی حاکم بر رختکن بارسا را دیدم. بارسلونا آنقدر تیم مهمی است و آنقدر بازیکنان تراز اول بزرگی دارد که باید هرروز تلاش کرد تا در ترکیب اصلی قرار گرفت.»

این بازیکن شیلیایی درمورد هدف اصلیش در بارسا گفت:« من خودم را آماده می کنم تا بتوانم با تیممان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. این هدف من است.» او همچنین با مرور روزهای ابتدایی حضورش در بارسلونا گفت:« در ابتدا 100% آماده نبودم و همین باعث شد تا دیدگاه بدی درمورد من ایجاد شود ولی من توانستم ورق را برگردانم. من به خودم باور دارم. به جلو پیش رفتم و همه دیدند که اوضاع چطور پیش رفت.» 

خود ویدال در مورد زمانی که موفق شد تا اوضاع را برای خودش بهتر کند گفت:« وقتی با تیم ملی شیلی به ژاپن رفته بودم، اوضاع تغییر کرد.در آنجا بود که متوجه شدم که باید هرروزه تلاش کنم. سخت است. بعضی ها فکر می کنند که 100% آماده اند ولی انگیزه های تو ممکن است تو را گیج کنند. من با والورده یک گفتگوی طولانی داشتم و بعد از آن به شدت تلاش کردم تا آنطور که دوست دارم در اوج آمادگی باشم. تلاش زیادی انجام دادم تا اینکه توانستم آن طور که دوست داشتم در زمین حضور بیابم.»


حالا ویدال اوضاع را کاملا متفاوت می بیند:«آیا خودم را بازیکن اصلی بارسا می بینم؟ الان بله. چون این اواخر خیلی بازی کرده ام ولی این بحثی روزمره است. اگریک اتفاق کوچک برایت رخ دهد، جایگاهت را از دست می دهی و رقابت خیلی سخت است. من به شدت تلاش می کنم تا بتوانم خودم را در جمع 11بازیکن اصلی تیم نگه دارم.»

پس ازآن سوالی از ویدال پرسیده شد که باعث دلخوری او شد. سوال درمورد آشتی کردن او با برخی افراد بود و ویدال گفت:« با چه کسی باید آشتی کنم؟ من سرمربی تیم نیستم و این سرمربی تیم است که باید تصمیم بگیرد که آیا مارسلو دیاس یا کلودیو براوو و یا چارلس آرانگویس را دعوت کند یا خیر.»


بخش پایانی صحبتهای ویدال درمورد آینده اش بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال بود:« من به این فکر کردم که در آینده سرمربی اسب شوم. اما درهرصورت اصلا وارد دنیای تلویزیون نخواهم شد.»