گواردیولا: می دانم که مذاکرات رئال با براهیم درحال جریان است؛ فرناندینیو اندازه دی بروینه مهم است؛ به بازیکنانم شک ندارم

گواردیولا: می دانم که مذاکرات رئال با براهیم درحال جریان است؛ فرناندینیو اندازه دی بروینه مهم است؛ به بازیکنانم شک ندارم

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی باتجربه منچسترسیتی در صحبتهایی اعلام کرده که در جریان مذاکرات رئال مادرید با سران سیتی برسر انتقال براهیم به مادرید هست ولی خبر جدیدی از روند این مذاکرات ندارد.

گواردیولا در کنفرانس خبری اش در عصر روز شنبه به این نکته اشاره کرد که می داند که سران سیتی درحال مذاکره با مسئولان رئال مادرید برسر انتقال براهیم دیاس به باشگاه مادریدی هستند . شنیده می شود که براهیم در بازار نقل وانتقالات زمستانی به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت؛ چرا که اخیرا حاضر به تمدید قراردادش با سیتی نشده و قرارداد فعلی او با تیم سیتی تا ژوئن سال 2019 اعتبار دارد.

گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد براهیم، این رابطه گفته:« هیچ خبر جدیدی دررابطه با این ماجرا ندارم. می دانم که مذاکراتی در جریان است ولی خبر جدیدی از شرایط فعلی ندارم. امروز براهیم با ما تمرین نمود.» او در پاسخ به این سوال که در صورت جدایی براهیم، ناامید خواهد شد یا خیر گفت:« نه. من همه آنچه باید می گفتم را پیش از این گفته بودم.»


گواردیولا در مورد شرایط تیمش بعداز دو باخت متوالی در لیگ برتر گفت:« می گفتند که ما شکست ناپذیر هستیم ولی ما هیچ وقت به این صحبتها فکر نمی کردیم. می پذیرم که این شرایط هم بخشی طبیعی در روند کاری ماست و اگر فکر می کنید که من به بازیکنانم شک دارم، کاملا در اشتباه هستید. بازیکنان من بی نظیر هستند. من هرگز انگشتم را به سمت یک نفر به عنوان مقصر نشانه نمی گیرم؛ هرگز.»

این سرمربی اسپانیایی درمورد بازگشت فرناندینیو بعد از غیبت در سه بازی  تیمش گفت:« ما دوباره می توانیم از کیفیت فوتبالی فرناندینیو بهره ببریم. او بازیکن فوق العاده ای است و به اندازه کوین دی بروینه برای ما مهم است.»

6363