بوفون: عدم اهدای توپ طلا به نیمار یک رسوایی است

بوفون: عدم اهدای توپ طلا به نیمار یک رسوایی است

سایت رسمی فوتبالی - جیان لوییجی بوفون، دروازه بان پاری سن ژرمن، معتقد است که عدم اهدای توپ طلا به نیمار یک رسوایی است و حس می کند که این بازیکن تیم ملی برزیل و کیلیان امباپه می توانند حاکمان اصلی کی دهه پیشروی دنیای فوتبال باشند. 

به گزارش فوتبالی، بوفون که در تابستان از یوونتوس به پاری سن ژرمن پیوست، به استعداد این دو هم تیمی خود اعتقاد دارد. او درباره این دو بازیکن در پاریس گفت: " اینطور نیست که در پاریس هیچ بازیکن بزرگی حضور نداشته باشد. امباپه و نیمار نیز هم سطح قهرمانان بزرگ دنیای فوتبال هستند. باید بگویم که عدم اهدای توپ طلا به نیمار تا به حال یک رسوایی است که می توانست او را ناامید کند. او و کیلیان امباپه استعداد بی نظیر و باورنکردنی در زمین فوتبال دارند و می توانند سلطه خود را در ده سال آینده بر فوتبال دنیا تحمیل کنند. "

بوفون تاکید کرد که علت انتقالش به پاریس پول نبوده چرا که در این صورت مدت ها پیش یوونتوس را رها کرده بود. او اظهار داشت: " تنها در پایان دوران فوتبالم به شما خواهم گفت که لیگ قهرمانان چه معنایی برای من داشت. من برای قهرمانی در این رقابت ها به اینجا نیامدم. اما امیدوارم پیروز باشیم. من هرگز ایده آل ها و رویاهایم را با پول معاوضه نمی کنم چرا که پیش از این فرصت انجام این کار را داشتم. پول مهم است و برای زندگی بهتر است اما من قابل فروش نیستم. "

1070