بازیکنان رئال و برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در فیفا19

بازیکنان رئال و برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در فیفا19

سایت رسمی فوتبالی- در اواسط سال 2018 میلادی بود که تور جهانی فیفا آغاز شد. این تور جهانی به منزله رویدادی بود که از طریق چهره های برجسته و سرشناس دنیا بازی فیفا 19 به جهانیان معرفی می شد. از فوتبالیستهای مطرح گرفته تا موزیسین ها و رانندگان سرشناس فرمولا 1 در این رویداد تبلیغاتی مشارکت داشتند.

تعدادی از بازیکنان رئال مادرید هم برای معارفه بازی فیفا19 دست به کار شده و توانایی هایشان در دنیای مجازی فوتبال را نیز به نمایش گذاشتند. پیش از آنها دیگو کاستا مهاجم اتلتیکومادرید، نیمار مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن و موزیسین معروفی به نام مالوما به این کمپین پیوسته بودندو سپس نوبت به مارکو آسنسیو، کارواخال، کاسمیرو و آلوارو اودریوزولا رسید تا در دنیای مجازی پابه توپ شده و نبردی تمام عیار را در بازی ویدیویی فیفا19 به نمایش بگذارند.

مارکو آسنسیو و کارواخال در یک تیم و کاسمیرو و اودریوزولا درتیمی دیگر با هم روبرو شدند. بازی به این ترتیب برگزار شد که در ازای هر یک گل، هر تیم یک بازیکنش را از دست می داد. این تیم 2 به 2، بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند و بامزه اینجا بود که هردوتیم، رئال مادرید را برگزیدند. هرچه از برگزاری بازی می گذشت، استرس و هیجان بیشتر می شد. درنهایت رئال مادرید به قهرمانی رسید! رئال مادرید کارواخال و آسنسیو... تیم قهرمان هم به صورت سمبلیک جام قهرمانی را بالای سربردند و این مسابقه دوستانه با کلی شوخی وخنده به پایان رسید.

6363