پشت پرده‌ اعتصاب استقلالی‌ها: پای قانون بازنشستگی در میان است!

پشت پرده‌ اعتصاب استقلالی‌ها: پای قانون بازنشستگی در میان است!

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گزارش روزنامه خراسان ورزشی درباره دلیل اعتصاب بازیکنان استقلال را برایتان منتشر می‎کنیم:

واقعیت این است که مسئولان باشگاه منتظر پرداختی اسپانسر مشترک‌شان با پرسپولیس و تراکتورسازی بودند تا بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را بپردازند اما درست از روزی که اکبر عباسی‎ملکی عضو سابق هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در مناصب دولتی از هیئت‌مدیره کنار گذاشته شد، مشکل مالی آبی‌ها تشدید شد.

 گویا مدیریت اسپانسر مشترک سرخابی به واسطه رابطه و دوستی نزدیک با ملکی برای مراودات مالی با پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی، فقط با او به عنوان نماینده 3 باشگاه جلسه برگزار می‌کرد و در آن مقطع پرداخت و عمل به تعهدات از سوی اسپانسر بی‌نقص و در زمان مقرر بود. اما پس از جدایی ملکی به دلیل آن‌که او دیگر سمتی در باشگاه ندارد، قانونا نمی‌تواند به عنوان نماینده در جلسه با مدیریت اسپانسر شرکت کند و گویا مدیر اسپانسر مشترک هم فعلا نتوانسته خود را به برگزاری جلسه با فتحی و ایرج عرب مدیران جدید سرخابی متقاعد کند! همین مسئله باعث شد تاخیر در پرداخت ایجاد شود و دود آن به چشم استقلال برود.

1984