آرتور: صحبتهای مسی اعتماد به نفس مرا بالا برد؛ هر روز تلفنی با نیمار صحبت می کنم

آرتور: صحبتهای مسی اعتماد به نفس مرا بالا برد؛ هر روز تلفنی با نیمار صحبت می کنم

سایت رسمی فوتبالی – آرتور ملو بازیکن برزیلی بارسلونا در گفتگو با گلوبوسپورته از ارتباط خوب و صمیمانه اش با نیمار صحبت کرده است. او بخشی از تعطیلات زمستانی اش را درکنار نیمار سپری کرده و این دو با هم به چند میهمانی در برزیل رفتندو تصاویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

حالا آرتور در صحبتهایی اعلام کرده که نیمار در اردوهای تیم ملی برزیل از او حمایت زیادی انجام می دهد. آرتور دراین رابطه گفته:« دوستی من و نیمار در اردوهای تیم ملی برزیل آغاز شد. او فردی ساده و بامزه است. خیلی سریع با هم صمیمی شدیم و نیمار در تیم ملی خیلی به من کمک کرد. وقتی به بارسلونا سفر کردم، نیمار به من زنگ زد و مرا به شام دعوت کرد و دراینترنت معمولا با هم بازیهای ویدیویی انجام می دهیم و تقریبا هرروز با هم تلفنی صحبت می کنیم. نیمار وقتی درتیم من باشد و بازی کنیم، برنده می شود ولی هروقت مقابل من قرار می گیرد، می بازد.»


او حالا در بارسا روی صندلی هایی می نشید که روزگاری نیمار برروی آنها قرار داشته. آرتور از روند وفق یافتنش در تیم کاتالان راضی است:« بیشتر از آنچه تصور می کردم، در بارسا جا افتاده ام. هم من و هم خانواده ام می دانستیم که در ابتدا روزهای سختی خواهیم داشت. هیچ کسی را در باشگاه نمی شناختیم و وقتی خجالتی باشی، نمی توانی راحت در جریان بازیها و تمرینات قرار بگیری. ولی در بارسا همه خیلی خوب از من استقبال کردند؛ سبک بازی ام را پذیرفتند و از این بابت راضی و خوشحالم.»

در ماه های اخیر مسی بارها به تمجید از آرتور پرداخته واین بازیکن برزیلی از این بابت راضی و خوشحال است:« راستش اصلا توقعش را نداشتم. من همیشه مسی را تحسین می کنم و از نظر من و خیلی های دیگر، او بهترین بازیکن تاریخ است. تعریف و تمجیدهای مسی به من اعتماد به نفس زیادی داد . او در تمرینات تیم و در جریان بازیها خیلی به من کمک می کند. اگر بهترین بازیکن دنیا تو را تحسین کند، اعتماد به نفس مضاعفی می گیری. از او به خاطر صحبتهایش و رفتاری که با من و تمام بازیکنان رختکن دارد تشکر می کنم.»

مسی در ماه سپتامبر و بعد از انجام چند بازی درکنار آرتور گفته بود:« آرتور مرا به یاد ژاوی می اندازد. سبک فوتبال او شبیه به ژاوی است وبا پاسهای کوتاه کار می کند و اصلا توپی را از دست نمی دهد.»



خود آرتور ملو درمورد مقایسه شدنش با ژاوی گفته:« من همیشه ژاوی را تحسین می کردم. همیشه سعی می کردم تا از کارهای او در زمین چمن تقلید کنم. ژاوی یک پدیده است. برخی کارها هستند که حتی با تمرین کردن هم نمی توانی انجامشان دهی. من همیشه سبک فوتبال او را تحسین می کردم. او واقعا از فکرش کمک می گیرد و من همیشه تلاش می کردم تا قابلیتها وتوانایی های او را در خودم داشته باشم.»

آرتور حالا پیراهنی را برتن می کند که سالها به تن اینیستا بوده. خود او دراین رابطه می گوید:« پوشیدن پیراهن بازیکنی که الگویت بوده، طعم متفاوتی دارد. از پوشیدن پیراهن اینیستا احساس خوشبختی می کنم و امیدوارم بتوانم قدر پیراهن بازیکنی که شادیهای زیادی را برای هواداران بارسا به ارمغان آورده را بدانم.»

6363