دلیل شادی نکردن موراتا پس از گل‌هایش برای چلسی مشخص شد

دلیل شادی نکردن موراتا پس از گل‌هایش برای چلسی مشخص شد

سایت رسمی فوتبالی – آلوارو موراتا در بازی چلسی با ناتینگهام فارست در جام حذفی دو گل زد، اما پس از هر دو گلش، واکنش چندانی نشان نداد.

این مهاجم اسپانیا در این فصل به بحران اعتماد به نفس برخورد کرده است. او پیش از این بازی در 23 بازی تنها 7 گل زده بود. پس از دو گلی که او زد، هم‌تیمی‌هایش به سمتش دویدند تا گل‌ها را با او جشن بگیرند.

اما موراتا شادی چندانی از خود بروز نداد. دلیل این موضوع این بود که او می‌خواست جواب جیان‌فرانکو زولا، کمک‌مربی چلسی را بدهد. روند بد گل‌زنی موراتا باعث انتقادات گسترده شده بود و زولا که اسطوره باشگاه چلسی است و 70 گل برای این تیم به ثمر رسانده است، گفته بود که موراتا باید بهتر از این‌ها با فشار کنار بیاید.

از زولا پرسیده شد که آیا با موراتا بابت فشاری که رویش وجود دارد هم‌دردی می‌کند و او گفت: «نه. این فشار باید باعث انگیزه شود. تو در چلسی هستی. در ساوتهمپتون یا برایتون که بازی نمی‌کنی، البته با تمام احترامی که برای این باشگاه‌ها قائل هستم. مردم از شماره 9 چلسی انتظارات بسیاری دارند. این طبیعی است و آلوارو باید به این موضوع عادت کند. اگر او به باشگاه بزرگ دیگری هم برود اوضاع از همین قرار است. شما نمی‌توانید از مسئولیت فرار کنید.»

8444