علی دایی: جای من در تیم کی‌روش خالی نیست

علی دایی: جای من در تیم کی‌روش خالی نیست

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی سایت ورزش سه با علی دایی درباره تیم ملی را برایتان نقل می‎کنیم:

* در جام ملتهای 96 متاسفانه بدشانسی آوردیم و سه تا پنالتی را از دست دادیم و نتوانستیم به فینال برسیم. اما اکنون امیدوارم این تیم بدون اینکه بدشانسی بیاورد و قدرتمند به راهش ادامه دهد و به فینال و در نهایت قهرمانی برسد.  

* جای مهاجمی با خصوصیات من در تیم ملی خالی نیست. مطمئنا جوانانی خوب در اختیار داریم که خوب کار می‌کنند و مطمئن باشید به تیم ملی بهترین کمک را خواهند کرد. 

* مطمئنا هم سردار و هم مهدی  طارمی می‌توانند آقای گل باشند و بیشترین شانس را در این دوره دارند. هافبک‌های خوبی داریم و به خوبی خط حمله را حمایت و تغذیه می‌کنند و به نظرم کار تیمی خوبی را به نمایش میگذاریم و این دو می‌توانند به موفقیت بزرگی در این دوره دست یابند.

* اختلاف برانکو و کی‎روش: در این برهه به نظرم اصلا نباید تیم باشگاهی را به تیم ملی ربط بدهیم و همه به دنبال این باشیم که تیم ملی را حمایت کنیم. من چیزی که تو این سال ها دیدم و شادی واقعی را در دل مردم آورده و آنها را از صمیم قلب خوشحال کرده نتایج و موفقیت‌های فوتبال بوده و تمام سعی مان باید این باشد که حداقل در این برهه حمایت کنیم تا بار دیگر در این شرایط سخت مردم ما شاد و خوشحال باشند و به حداقل رضایت خود برسند. من از همه می‌خواهم و البته همه مطمئنا اینطور هستند و قلب‌شان برای تیم ملی‌ می‌تپد و باید اکنون حمایت کاملی از تیم ملی داشته باشیم. 

1984