رئال مادرید گرت بیل را جریمه خواهد کرد

رئال مادرید گرت بیل را جریمه خواهد کرد

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل به دلیل ترک زودهنگام سانتیاگو برنابئو در حین بازی برابر رئال سوسیه داد از سوی باشگاه رئال مادرید جریمه خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، بیل در حال ترک ورزشگاه برنابئو پیش از پایان بازی برابر رئال سوسیه داد مشاهده شد. این بازیکن 29 ساله به دلیل مصدومیت در فهرست تیم حضور نداشت. در حالی که رئال مادرید با یک گل عقب بود و به سختی تلاش می کرد که نتیجه بازی را تغییر دهد، بیل در دقیقه 78 از ورزشگاه خارج شد اما این حرکت از چشم رسانه ها دور نماند. این اتفاق با واکنش های زیادی روبرو شد. سرمربی رئال مادرید با تایید این اتفاق گفت: " این موضوعی است که بعدا و به صورت خصوصی آن را حل خواهیم کرد. "

بیل اجباری برای حضور در این دیدار نداشت اما برای اثبات حمایت خود از هم تیمی هایش به ورزشگاه رفته بود. اما رئال مادرید در غیاب او ششمین شکست خود در این فصل رقابت های لالیگا را پذیرا شد. ستاره سابق تاتنهام در زمان به ثمر رسیدن دومین گل رئال سوسیه داد در دقیقه 83 در ورزشگاه حضور نداشت و علت ترک زودهنگام ورزشگاه توسط او مشخص نیست. بیل پس از مصدومیت مجدد از سوی رسانه های اسپانیایی به سخره گرفته شد و با عنوان آقای شیشه ای خطاب می شود. 

1070