سولاری: من فرد مناسبی برای نصیحت کردن ایسکو نیستم

سولاری: من فرد مناسبی برای نصیحت کردن ایسکو نیستم

سایت رسمی فوتبالی - سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید، تاکید دارد که او فرد مناسبی برای نصیحت کردن ایسکو درباره نحوه کنار آمدن با شرایط عدم حضور در ترکیب اصلی تیم نیست. 

به گزارش فوتبالی، از زمان برکناری جولن لوپتگی و حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید، ایسکو هنوز در هیچ بازی در ترکیب اصلی حضور نداشته و شایعات بسیاری پیرامون جدایی این بازیکن از مدافع عنوان قهرمانی اروپا شنیده می شود. سولاری درباره شرایط این بازیکن گفت: " او مانند دیگر بازیکنانی که در تمرینات حضور دارند، خوب است. من دوست دارم به تمام بازیکنان بیشتر بازی بدهم و کم لذت ترین جای کار برای من تصمیم درباره ترکیب اصلی و کنار گذاشتن بازیکنان است. من فرد مناسبی برای نصیحت کردن ایسکو نیستم. او فصل های زیادی را در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا توپ زده و تجربه کافی برای تصمیم گیری درباره این که باید چه کاری انجام دهد را دارد. "

وینیسیوس جونیور در روزهای اخیر دچار سرما خوردگی شده و برای دومین روز متوالی در تمرینات رئال مادرید غایب بود. سولاری درباره او گفت: " نمی دانیم که وینیسیوس می تواند با ما سفر کند یا خیر. قدرت رئال مادرید اتحاد ماست. نشانه مثبت این است که یک بازیکن 18 ساله به زمین می آید و عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارد. همه مصدومیت ها بدشانسی نیستند. ما امیدواریم که همه هرچه سریعتر ریکاوری کنند و زمان روند درمان آنها کوتاهتر باشد. "

1070