جوردی آلبا: می خواهم در بارسلونا بمانم اما تصمیم تمدید قرارداد بر عهده آنهاست

جوردی آلبا: می خواهم در بارسلونا بمانم اما تصمیم تمدید قرارداد بر عهده آنهاست

سایت رسمی فوتبالی - جوردی آلبا اعلام کرده که دوست دارد به حضور خود در بارسلونا ادامه دهد اما این بستگی به علاقه باشگاه به تمدید قرارداد با این بازیکن دارد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق والنسیا امیدوار است که قراردادش تمدید شود و به یکی از پر درآمدترین بازیکنان باشگاه در کنار سرجیو بوسکتس و جرارد پیکه تبدیل شود. با این حال او پس از پیروزی تیمش برابر ایبار به خبرنگاران گفت: " برای من همه چیز هنوز مانند گذشته است. یک سال از قراردادم باقی مانده و نمی دانم نظر باشگاه در این باره چیست. من آرام هستم. باید ببینیم آیا آنها قصدی برای تمدید قرارداد من دارند و چه زمانی می خواهند این کار را انجام دهند. من می خواهم اینجا بمانم چرا که این باشگاه را دوست دارم و همیشه از آن حمایت کرده ام اما این بستگی به تصمیم آنها دارد. من تنها می توانم عملکردم خودم را کنترل کنم که فکر می کنم خوب بوده اما از کس دیگری انتظاری ندارم. "

 درباره بازی برابر ایبار اظهار داشت: " این بازی سخت و پیچیده بود اما از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستیم. مهمترین نکته کسب 3 امتیاز بود. ما از اختلاف امتیازی که داریم نیز خوشحال هستیم. لالیگا بسیار سخت است بنابراین خوشحالی قابل درکی از جایگاهی که در جدول در اختیار گرفتیم، داریم. "

1070