زلاتان: کریس رونالدو چرند می گوید؛ انتقال به یووه، چالش نیست که

زلاتان: کریس رونالدو چرند می گوید؛ انتقال به یووه، چالش نیست که

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره جنجالی دنیای فوتبال در صحبت هایی اعلام کرده که انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس چرند بوده واین را اصلا یک چالش فوتبالی نمی داند

تابستان گذشته بود که کریستیانو رونالدو، دارنده 5توپ طلای دنیای فوتبال با قراردادی 88 میلیون یورویی با ترک رئال مادرید به یوونتوس منتقل شد و بدین ترتیب به 9 فصل حضورش در لالیگا پایان داد. در طول ماه های اخیر کریس نمایش قابل قبولی در لیگ ایتالیا داشته و در 25 بازی 15 گل به ثمر رسانده است.

اندکی بعد از انتقال کریس به یووه بود که این ستاره پرتغالی، درمورد انتقالش به یوونتوس گفت:« انتقال من به تیم بینکونری یک چالش بود.» و بدین ترتیب به مسی هم توصیه کرد تا اقدام مشابهی انجام دهد.کریس دراین رابطه گفته بود:« من در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا ، پرتغال و تیم ملی کشورم بازی کرده ام ولی مسی هنوز در اسپانیاست؛ شاید او بیشتر به من نیاز دارد. از نظر من زندگی یک چالش است. من چالشهارا دوست دارم و خوشحال می شوم که مردم را خوشحال کنم. مسی بازیکنی فوق العاده وانسان خوبی است ولی من در یووه، دلتنگ چیزی نیستم. این زندگی جدید من است و از این بابت خوشحالم.»

حالا زلاتان ایبراهیموویچ وارد گود شده و صحبتهای کریس را چرند خوانده:« کریستیانو رونالدو راجع به چالشهای تازه صحبت می کند. او انتقالش به باشگاهی که کسب قهرمانی در سری آ برایش عادی شده را یک چالش می خواند. چرا او چند سال پیش تیمی از دسته دوم را انتخاب نکرد؟ بهتر است کریس سعی کند تا با یک تیم دسته دومی قهرمان شود و این تیم را به بالاترین جایگاه ها برساند. این اسمش چالش است. صحبتهای کریس چرند است؛ انتقال به یووه اصلا یک چالش نیست.»

6363