جلسه بی نتیجه بارسلونا و ستاره آژاکس

جلسه بی نتیجه بارسلونا و ستاره آژاکس

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا پس از برگزاری جلسه بی نتیجه خود با فرنکی دی یونگ و مدیر برنامه اش در آمستردام، درباره خرید این بازیکن تردید دارد. 

به گزارش فوتبالی، تعدادی از مدیران بارسلونا هفته گذشته برای ملاقات با فرنکی دی یونگ، ستاره جدید فوتبال اروپا، و متقاعد کردن او برای انتقال به اسپانیا به پایتخت هلند سفر کردند. موندو دیپورتیوو خبر داده که بارسایی ها امیدوار بودند که با خبر مثبت و قطعی شدن انتقال این بازیکن 21 ساله به این باشگاه بازگردندد اما در عوض با احساس رد پیشنهاد خود در این جلسه مواجه شدند. یکی از مشاوران مدیرعامل، مدیر ورزشی و اریک آبیدال، مدیر فوتبالی، باشگاهی برای اعلام علاقه بارسلونا در این جلسه حضور داشتند. اما به نظر می رسد که اولویت دی یونگ همچنان حضور در پاری سن ژرمن باشد و بارسا در آستانه واگذاری رقابت به تیم ولخرج فرانسوی است. منچسترسیتی نیز یکی از اصلی ترین مشتریان این بازیکن به حساب می آید.

 نشریه اسپانیایی همچنین مدعی شده که بارسا همچنین در تماسی جداگانه با باشگاه هلندی پیشنهاد 75 میلیون پوندی خود را به آنها ارائه کرده است. دی یونگ در این فصل 15 بازی برای آژاکس انجام داده و 4 گل و یک پاس گل نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این بازیکن 21 ساله همچنین 5 بازی نیز با پیراهن تیم ملی هلند انجام داده است. 

1070