بیات لو: حقمان مقابل گل گهر فقط برد بود

بیات لو: حقمان مقابل گل گهر فقط برد بود

به گزارش "ورزش سه"، وحید بیات لو جوان ترین سرمربی لیگ دسته اول که نیم فصل دوم را به همراه نود ارومیه خوب آغاز کرده بود و همراه شاگردانش توانسته بود سرخپوشان صدرنشین را شکست دهد در توقف دومین صدرنشین لیگ دسته اول موفق نبود و در مورد این بازی به ورزش سه می گوید: بازی بسیار خوبی را در سیرجان انجام دادیم و ۴ موقعیت صدرصد از دست دادیم. علاوه بر این دو صحنه ی مشکوک پنالتی اتفاق افتاد که داور از کنار آن گذشت امیدوارم من اشتباه کرده باشم.


وی افزود: شما اگر خلاصه بازی را ببینید این حق را به ما می دهید که ما بگویم حقمان برد بود نه حتی تساوی؛ دیگر فوتبال همین است و نمی شود چیزی گفت.


او در پاسخ به این سوال که چطور نود ارومیه در ابتدای فصل مقابل سرخپوشان و گل گهر 10 گل دریافت می کند اما در نیم فصل دوم نتایج را تغییر می دهد: اول آنکه من 3 هفته اول کنار این تیم نبودم بعد هم ما واقعا خوب کار کردیم و بچه ها در کنار مدیر تیم آقای بهاری و کادر فنی تلاش بسیاری داشتند و توانستیم نتایج را در همان نیم فصل اول به نفع خودمان تغییر دهیم. ما اگر کمی خوش شانس بودیم اکنون به فکر صعود هم بودیم! باور کنید؛ ما فقط اگر یک خرده پشتوانه مالی داشتیم و شرایطمان بهتر بود اکنون جایگاه بالاتری در جدول داشتیم . ما با منفی ۱۳ گل و سه باخت پرگل لیگ وارد لیگ  شدیم.


بیات لو در ادامه گفت: ما صرف نظر از اتفاقات و نتایجی که برایمان حالا داوری یا هر اتفاقی رقم زده است به مصاف شهرداری تبریز می رویم و ان شاالله با حمایت همه جانبه هوادارانمان حریف را در خانه شکست خواهیم داد. به نظرم با پیروزی که مقابل شهرداری به دست بیاوریم ماندنمان در لیگ یک تثبیت خواهد شد. ما از این تیم تبریزی شناخت خوبی داریم و مطمئنا فقط و فقط برای کسب 3 امتیاز با آنها مصاف خواهیم داد.


سرمربی نود در مورد شرایط مالی و امکاناتی تیم ارومیه ای هم می گوید: ما همانطور که همه می دانند بضاعت مالی خوبی نداریم و بالاجبار از بازیکنان با انگیزه و امیدمان مقابل حریفان استفاده می کنیم و همین بازیکنان مسبب اصلی پیروزی ما مقابل حریفان سرسخت بودند اما این موضوع باید به زودی حل و فصل شود و مسئولین استان به این تیم کمک مالی کنند چون شرایط در آینده سخت تر از آن چیزی که اکنون است خواهد شد.


وحید بیاتلو درمورد محرومیت دوجلسه ایی خود گفت: هیچ وقت بدنبال بردن با جنجال نبوده ام و دوست دارم با توانایی تیمم برنده بازی شویم. اما شرایط سخت باعث میشود فشار بسیار زیادی را متحمل شوم و این امر باعث اعتراض به بعضی ار تصمیمات داوران میشود که شاید هم عمدی نباشد.