بایرن و انتخاب جانشینی ایده آل برای نویر

بایرن و انتخاب جانشینی ایده آل برای نویر

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه بایرن مونیخ با درنظر داشتن سن و سال مانوئل نویر قصد دارند تا دروازه بان جوان و توانایی را به خدمت بگیرند. از همین رو هم آنها شرایط داوید دخئا در باشگاه منچستریونایتد و ماجرای تمدید قرارداد او با شیاطین سرخ را با دقت و توجه فراوانی زیر ذره بین گرفته اند.

طبق گزارش منتشره در رسانه های مختلف آلمانی، مدیران باشگاه بایرن قصد دارند تا با توجه به بالا رفتن سن و سال بازیکنانشان و اینکه سالهاست تغییر محسوسی درتیمشان داده نشده، برای جذب چند بازیکن دست به کار شوند. یکی از اهداف اصلی آنها برای جوانگرایی در درون دروازه تیمشان است. مانوئل نویر این روزها دروازه بان شماره یک باواریایی ها و تیم ملی آلمان است ولی 31 سال سن دارد و از همین رو مدیران بایرن در جستجوی گزینه های دیگری برای جوانگرایی در درون دروازه تیمشان هستند. 

برخی از این رسانه های آلمانی از داوید دخئا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد به عنوان گزینه مدنظر باواریایی ها نام برده اند. دلیل انتخاب داوید دخئا هم ساده و روشن است. این دروازه بان اسپانیایی هنوز قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید نکرده و در تابستان سال 2020 بازیکن آزاد خواهد بود. در عین حال دخئا یکی از دروازه بانان بزرگ و موفق این روزهای فوتبال اروپاست و می تواند گزینه ایده آلی برای جایگزینی مانوئل نویر باشد.

البته بایرن مونیخ تنها باشگاهی نیست که به فکر جذب دخئا افتاده است و تیمهای مطرح ایتالیای و از جمله پاری سن ژرمن نیز تمایلشان را برای جذب این دروازه بان اسپانیایی مطرح کرده اند. از سوی دیگر مدیران منچستریونایتد هم درتلاش هستند تا هرچه سریعتر با دخئا به توافق مالی رسیده و قرارداد او را تمدید کنند تا بدین ترتیب دروازه بان خوبشان را در اولدترافورد حفظ نمایند. هرچند که اینطور به نظر می رسد که این دروازه بان اسپانیایی در فکر ماجراجویی جدیدی در دنیای فوتبال است.

دراین میان اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد روز پنجشنبه در صحبت هایی اعلام کرد که امیدوار است تا در هفته های آتی، خبرهای خوبی درمورد تمدید قرارداد دخئا به گوش برسد. سولسشر گفت:« فکر می کنم باشگاه در حال پیشروی دراین ماجراست ولی ترجیح می دهم تا روند این پرونده را در دستان افراد صاحب نظر بسپارم. نمی دانم تا چه اندازه روند مذاکرات پیش رفته ولی امیدوارم بتوانیم در هفته های آتی خبرهای خوبی بشنویم.»

6363