گلریزان ستاره های فوتبال برای ادامه جستجوها برای یافتن سالا

گلریزان ستاره های فوتبال برای ادامه جستجوها برای یافتن سالا

سایت رسمی فوتبالی- در ساعات اخیر در وب سایت gofundme.com کمپینی به راه افتاده که طی آن وجوه نقدی برای تامین هزینه های ادامه جستجوها برای یافتن امیلیانو سالا و دیو ایبوتسون خلبان هواپیمای حامل او، گردآوری می شود. برخی از چهره های فوتبالی و بسیاری از سلبریتی ها هم به این کمپین خیریه ملحق شده اند.

یکی از چهره های فوتبالی که درراستای جمع آوری وجه برای ادامه یافتن جستجوها برای پیدا کردن امیلیانو سالا به این کمپین پیوسته، کیلیان امباپه است. ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، مبلغ 30 میلیون یورو به این کمپین اهدا کرده؛ آدرین رابیو، هم تیمی او رقم 25 هزار یورو و پائو گومز 2 میلیون یورو در این رابطه کمک کرده است. 

تا درزمان نگارش این گزارش، حدود 3700 نفر وجوه مختلفی را به این کمپین اهدا کردند و بیش از 300 هزار یورو جمع شده است. هدف نهایی این کمپین، از سرگیری جستجوها برای یافتن هواپیمای مفقود شده حامل امیلیانو سالا و خلبان این هواپیماست.

البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که ازسرگیری این جستجوها، چه رقمی هزینه در پی خواهد داشت و قطعا به تعداد روزهایی که برای این کار مورد نیاز است، بستگی خواهد داشت. اعضای خانواده سالا هم اقداماتی را برای به خدمت گرفتن یک شرکت خصوصی برای ادامه جستجوها آغاز کرده اند که برای این کار، پیش از هر چیز، نیاز به اجازه مقامات سیاسی منطقه ای که احتمالا هواپیما در آنجا سقوط کرده، نیاز است.

هفته گذشته بود که هواپیمای حامل امیلیانو سالا از شهر نانت به کاردیف سیتی، ناپدید شد و هنوز خبری رسمی درمورد سرنوشت این هواپیما منتشر نشده است.

بازیکنانی که دراین اقدام خیریه شرکت کرده اند:

*کیلیان امباپه: 30.010 یورو

*آدرین رابیو: 25.000 یورو

*دیمیتری پایه: 10.000 یورو

*نوردی موکیه له : 4.000 یورو

* ایلکای گوندوگان: 2.000 یورو

*لورن کوشیلنی: 2.000 یورو

*لوکاس لیما: 1000 یورو


6363