گولیت: ایگواین مهاجم ایده آل چلسی نیست

گولیت: ایگواین مهاجم ایده آل چلسی نیست

سایت رسمی فوتبالی – روز چهارشنبه بود که گمانه زنی ها در مورد آینده گونسالو ایگواین به پایان رسید و این بازیکن آرژانتینی با قراردادی قرضی به چلسی منتقل شد و حالا به نظر می رسد که با انجام این انتقال، آلوارو موراتا با ترک رختکن چلسی به اتلتیکومادرید منتقل شود.

دراین میان رود گولیت، سرمربی سابق چلسی درمورد انتقال ایگواین به رختکن این تیم، اظهار نظر کرده است. گولیت دراین رابطه گفته که ایگواین مهاجم ایده آلی برای چلسی نیست و او برای بازی در کنار بازیکنانی مثل ادن هازارد و ویلیان با سختی هایی مواجه خواهد شد.

ایگواین به صورت قرضی از یوونتوس به چلسی منتقل شد و تا پایان فصل پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. گولیت در گفتگو با بی بی سپورت دراین رابطه گفته:« ایگواین مهاجمی به سبک قدیمی است که اگر بخواهد در همه بازیها در نوک خط حمله چلسی قرار بگیرد، توپهای زیادی دریافت نخواهد کرد. این را به خاطر سبک بازی ادن هازارد و ویلیان می گویم. این دو بازیکن همیشه نفوذ می کنند و دریبل و شوت می زنند و سعی می کنند تا همه کارها را خودشان انجام بدهند.»

گولیت ادامه داد:« از همین رو این دو بازیکن، به یک بازیکن دیگر که مهاجم نوک تیم باشد، نیاز نخواهند داشت. چلسی زیر نظر ساری به مهاجم نوک نیاز ندارد و هرگز اینگونه بازی نمی کنند. آنها به یک فوروارد نیاز دارند که بتواند در خط میانی هم بازی کند و علاوه بر اینکه ضربه های نهایی خوبی بزند، باید در حرکات پابه توپ هم خوب باشد. روبرت فیرمینو، می توانست گزینه ایده آلی برای چلسی باشد.»

ایگواین اولین بازی اش برای چلسی را در مصاف با شفیلد ونزدی برگزار کرد.



این روزها گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال ادن هازارد به رئال مادرید همچنان با جدیت فراوانی دنبال می شود. در روزهای اخیر ساری سرمربی چلسی بارها به انتقاد از هازارد پرداخته ولی گولیت درمورد این ستاره بلژیکی نظر دیگری دارد:« دفعه بعد که ازساری در مورد هازارد سوال می شود، او دیگر نباید صحبتی منفی درمورد هازارد مطرح کند. انتقاد از بازیکنان در گفتگو با رسانه ها، مثل آن کاری که ساری انجام داد،اقدامی ریسکی است؛ حتی اگر حق با سرمربی باشد. گاهی وقتها به عنوان سرمربی دوست داری تا در مورد افکارت، خوب یا بد ، خیلی شفاف صحبت کنی. تو به عنوان سرمربی امیدوار هستی که بازیکنانت واکنش مناسبی داشته باشند ولی گاهی وقتها این صحبتهای شفاف و رک، باعث ایجاد سوءتفاهمهایی می شود و مشکلات را بیشتر می کند.»

6363