لوکاکو: مورینیو کارهای زیادی برای منچستریونایتد کرد و شایسته احترام است

لوکاکو: مورینیو کارهای زیادی برای منچستریونایتد کرد و شایسته احترام است

سایت رسمی فوتبالی - روملو لوکاکو معتقد است که ژوزه مورینیو کارهای زیادی برای منچستریونایتد انجام داده و به واسطه این خدمات شایسته احترام است. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو از سال 2016 کار خود را در منچستریونایتد آغاز کرد و موفق به کسب 3 قهرمانی در این مدت شد. او موفق شد منچستریونایتد را به جمع 4 تیم صدرنشین لیگ برتر بازگرداند و فصل گذشته پس از قهرمانی رکوردشکنانه منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفت. او در این فصل عملکرد خوبی نداشت و پیش از آغاز سال نوی میلادی برکنار شد تا سولسشر جانشین او در این تیم شود. لوکاکو که در دوران حضور مورینیو به منچستریونایتد پیوست در گفتگو با الون اسپرت اظهار داشت: " من نمی خواهم این دو مربی را با هم مقایسه کنم. باور دارم که مورینیو کارهای زیادی برای باشگاه انجام داد. او قهرمانی هایی را به دست آورد بنابراین من برای او احترام قائل هستم. او کسی بود که من را به خدمت گرفت. "

لوکاکو در زمان مورینیو بازیکن ثابت منچستریونایتد بود اما با حضور سولسشر شرایط فرق کرده است. مارکوس راشفورد به مهاجم اول تیم تبدیل شده و از زمان حضور این مربی موقت روی نیمکت یونایتد، مهاجم تیم ملی بلژیک حتی در یک بازی نیز در ترکیب ثابت قرار نگرفته است. او در این باره گفت: " سولسشر تازه داستان خود را در این تیم آغاز کرده است. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. امیدوارم در جمع 4 تیم برتر حضور داشته باشیم و یک جام نیز کسب کنیم. "

1070