مسی: پسرم مجبورم می کند که درمورد باختها به او توضیح دهم

مسی: پسرم مجبورم می کند که درمورد باختها به او توضیح دهم

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که فرزندانش باعث شده اند تا او در زندگی خانوادگی اش تغییراتی را اعمال کند. او در بخشی از این صحبتها اعلام کرده که با پسربزرگترش تیاگو، در مورد مسائل فوتبالی بحث می کند.

مسی در گفتگو با شماره جدید مجله ورلد ساکر، درمورد فرزندانش صحبت کرده و در مورد تیاگو و متئو، دو پسر بزرگترش گفته:« هم تیاگو و هم متئو عاشق فوتبال هستند. البته تیاگو بیشتر فوتبال را درک می کند؛ چون بزرگتر است و در مورد همه مسائل مرتبط با فوتبال صحبت می کند. او کاملا در جریان تمام مسائل فوتبالی هست.»

مسی در پاسخ به این سوال که آیا تیاگو از او که پدرش است توقعات فوتبالی دارد یا خیر گفت:« بله بله، همین حالا هم بارها از من انتقاد می کند! او بازی های بارسلونا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تماشا می کندو تمام بازیها را دنبال می کند. از فوتبال خوشش می آید؛ سوالات زیادی می پرسد و وقتی اوضاع خیلی خوب پیش نمی رود هم به عملکرد من نمره می دهد.»


جالب اینجاست که طبق گفته مسی، تا پیش ازاین ، درخانه او صحبت از فوتبال ممنوع بود؛ به ویژه پس از آنکه او بعد از باخت در یک بازی به خانه بازمی گشت؛ اما حالا با بزرگتر شدن فرزندان مسی، این قوانین دستخوش تغییراتی شده:« حالا اوضاع فرق کرده. حالا دیگر هضم کردن شکست ها و بازیهای بد برای تیاگو خیلی سخت است. او مرا مجبور می کند تا به او بگویم که چه اتفاقاتی رخ داد و به او توضیح دهم که چرا باختیم. حالا خیلی بیشتر از قبل راجع به فوتبال صحبت می کنیم.»

6363