گزینه جدید تیم ملی: لوران بلان

گزینه جدید تیم ملی: لوران بلان

وبسایت رسمی فوتبالی - نام دو مربی دیگر هم به فهرست گزینه های سرمربیگری تیم ملی اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که دیروز از زیدان و مورینیو و کلینزمن به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی نام برده بود، حالا اسم دو مربی سرشناس دیگر را هم به فهرست افرادی که می توانند جانشین کی‎روش شوند اضافه کرده. بخشهای مهم گفتگوی او با خبرگزاری مهر را برایتان منتشر می کنیم:

* "لوران بلان" که هدایت تیم ملی فرانسه و تیم باشگاهی پاریسن ژرمن را در کارنامه دارد و "اروه رنار" سرمربی تیم ملی مراکش دو گزینه مورد نظر دیگر برای هدایت تیم ملی فوتبال هستند. 

* از زمانی که مشخص شد تغییر سرمربی تیم ملی بعید نیست و ممکن است کی روش کنار گذاشته شود، بررسی گزینه ها برای انتخاب جایگزین او آغاز شد.کی روش هم همزمان وارد مذاکره با کلمبیا شده بود. در واقع مطرح شدن تغییر احتمالی سرمربی تیم ملی و مذاکرات کی روش همزمان بود. این شد که وارد مذاکره برای انتخاب گزینه ها شدیم.

* این پنج مربی گزینه هایی هستند که فعلا مطرح شده اند. شاید هم در نهایت یک گزینه دیگر مطرح و نهایی شود. با مدیر برنامه این مربیان ارتباط گرفته شده است. البته مذاکره با هریک از این مربیان در یک سطح انجام نشده است.

* تاکید وزارت ورزش این بوده که نام کوچکتر از کی روش به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی نباشد. مربی جدید باید هم طراز با وی یا بزرگتر از او باشد. البته جمع بندی نهایی با فدراسیون فوتبال است.

1984