هازارد: برای آینده تصمیم گیری کرده ام و می دانم که چه خواهم کرد

هازارد: برای آینده تصمیم گیری کرده ام و می دانم که چه خواهم کرد

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد بازیکن بلژیکی چلسی در گفتگو با رادیو مونته کارلو اعلام کرده که می داند که در فصل آینده در کجا خواهد بود ولی هنوز در مورد تصمیمش با شفافیت صحبت نمی کند.

این درحالی است که آینده او در دنیای فوتبال مبهم به نظر می رسد و مشخص نیست که در فصل آینده او را در چه تیمی خواهیم دید. در این میان رئال مادرید تمایل زیادی به جذب او دارد. حالا هازارددر گفتگو با رادیو مونته کارلو، اگرچه از مقصدش نام نبرده ولی اعلام کرده که برای آینده اش تصمیم گیری نموده است.

هازارد بلژیکی درپاسخ به سوالی در این باره که آیا قراردادش را با چلسی تمدید خواهد کرد و یا اینکه فوتبالش را در باشگاه دیگری دنبال خواهد نمود، گفته:«می دانم که چه کار خواهم کرد. تصمیمم را گرفته ام.»

در هفته های اخیر، او بارها با مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی تیمش جروبحث داشته و همین باعث شده تا گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال هازارد به رئال مادرید افزایش یابد. ساری چندی پیش در انتقاد از هازارد گفته بود:« هازارد یک لیدر نیست.» و کمی بعد درهای  خروج باشگاه را به روی او باز کرده بود:« هازارد 28 ساله است واگر می خواهد برود، باید همین حالا این کار را انجام دهد.» و یک بار دیگر هم درانتقاداز عملکرد او در زمین چمن گفته بود:« او می تواند بیش از اینها کار کند.»


تمام این صحبتها واختلاف نظرها، باعث می شود که جدایی هازارد از چلسی در تابستان، محتمل ترشود. رئالی ها در تلاش بودند تا در بازار تابستانی او و اریکسن را به رختکن تیمشان ببرند. البته ازآنجا که رئالی ها قصد ندارند که وارد نبرد با سران تاتنهام شوند، احتمال انتقال اریکسن کمرنگتر است. اما تمایل هازارد برای انتقال رئال و ارزش یابی قیمت او که حدودا 112 میلیون یورو برآورد شده است، کار را برای انتقال او به برنابئو ساده می کند.

البته قطعی شدن این انتقال به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد؛ از جمله اینکه آیا مائوریتسیو ساری در چلسی ماندگار شود یا خیر. چرا که هازارد حسابی از شرایط زندگی در لندن راضی است و یکی از دلایلش برای ترک این باشگاه، اختلاف نظر با ساری است و درصورتی که ساری از چلسی جدا شود، احتمال ماندن هازارد در این تیم قوت خواهدیافت. او یکی از چهره های محبوب چلسی است که قراردادش با این تیم درسال 2020 به پایان می رسد.

6363