میلان به دنبال جذب ستاره تیم ملی قطر

میلان به دنبال جذب ستاره تیم ملی قطر

سایت رسمی فوتبالی - میلان نمایندگانی را برای بررسی شرایط معز علی، ستاره تیم ملی قطر در جام ملت های آسیا، فرستاده تا برای جذب این بازیکن در تابستان اقدام کند. 

به گزارش فوتبالی، لاریپابلیکا و یک روزنامه قطری نمایندگان میلان را در دیدار نهایی جام ملت های آسیا که با به ثمر رساندن 9 گل از سوی معز علی همراه بود، شناسایی کرده اند. ژوزه مورینیو در پست جدید خود به عنوان تحلیلگر شبکه بین اسپرت دربیاره این بازیکن گفت: " معز علی بازیکن بسیار خوبی است که می تواند در خارج از این کشور بازی کند. فکر می کنم معز بسیار چابک است. او به سرعت حرکت می کند. معز تمام ویژگی های لازم برای بازی در لیگی دیگر را دارد بنابراین می تواند به رقابت بیشتر بپردازد. او جوان است و اگر می خواهد به یک بازیکن تراز اول تبدیل شود باید در لیگی بهتر توپ بزند. "

معز علی در سودان به دنیا آمد اما تابعیت قطری گرفت تا برای تیم ملی این کشور به میدان برود. او همچنین برای باشگاه قطری الدحیل نیز توپ می زد که اخیرا مهدی بن عطیه را از یوونتوس به خدمت گرفت. این مهاجم پیش از این تجربه بازی در چند تیم سطح پایین اروپایی را نیز در کارنامه خود داشته است. 

1070