هازارد: دیدگاه من و ساری به فوتبال یکی است؛ از من می خواهند فصلی 50 گل بزنم ولی آیا می توانم؟

هازارد: دیدگاه من و ساری به فوتبال یکی است؛ از من می خواهند فصلی 50 گل بزنم ولی آیا می توانم؟

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه چلسی براین باور است که او و مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی دیدگاه مشابهی نسبت به فوتبال دارند.

این درحالی است که این روزها گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال جدایی هازارد از چلسی در پایان فصل به گوش می رسد و خود او هم اخیرا اعلام کرده که در مورد آینده اش تصمیم گیری کرده است. نام رئال مادرید به عنوان مقصد آتی و احتمالی هازارد مطرح می شود.

ساری 60 ساله اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده که هازارد بهترین بازیکن اروپاست ولی براین باور است که او نمی تواند لیدر تیمش باشد. بازی بعدی چلسی در لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی برگزار خواهد شد و به همین بهانه هازارد گفتگویی با روزنامه تایمز انجام داده است.

هازارد در صحبت هایی درمورد سرمربی ایتالیایی تیمش گفته:« ساری یک مرد پیر است ولی دیدگاه من و او از نظر مسائل فوتبالی، مشابه است. وقتی ما توپ را در اختیار داریم، با آزادی زیادی در زمین حرکت می کنیم. بحث فقط درمورد من نیست، بلکه سایر مهاجمان تیم، از جمله ویلیان و یا پدرو هم همین شرایط را دارند و ما به راحتی می توانیم در زمین حرکت کنیم. سرمربی ما از مالکیت توپ خوشش می آید و خیلی به آمار وابسته است: آمار و ارقام، مالکیت توپ، شوتها، موقعیتهای گل و...»

این بازیکن بلژیکی ادامه داد:« در گذشته ما بیشتر روی ضد حملات کار می کردیم ولی با آمدن ساری اوضاع نسبت به دوران حضور کنته و مورینیو تغییر کرد. معمولا مالکیت توپ را در اختیار داریم و درک می کنم که هواداران از ما می خواهند که مستقیم بازی کنیم و رو به جلو برویم ولی این هم بخشی از فوتبال ماست. ما هنوز درحال یادگیری ایده های ساری هستیم و اوضاع خوبی داریم. من این سبک فوتبال را خیلی دوست دارم.»


هازارد معتقد است که سرمربیان قبلی اش یعنی مورینیو و کنته توانایی های او در زمینه گلزنی را نادیده می گرفتند:« من خودخواه نیستم. شاید این نقطه ضعف من در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا باشد. مربیانی مثل مورینیو و کنته و حالا ساری از من می خواهند تا فصلی 40 یا 50 گل بزنم. ولی آیا می توانم چنین کاری بکنم؟ خودم که مطمئن نیستم. شاید آنها فکر می کنند که می توانم ولی من خودم را می شناسم و بعید می دانم که از پس من بر بیاید ولی تلاشم را می کنم. من دوست دارم که ستاره تیم باشم ولی در عین حال دوست دارم که بتوانم توپ را به هم تیمی ام پاس بدهم تا او هم گل بزند و فقط من تنها گلزن تیم نباشم. همه باید مشارکت کنند و هدف من این است که به تیم کمک کنم تا به جامی برسد.»

هازارد در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد گونسالو ایگواین ، مهره جدید چلسی گفت:« من فقط دو بازی کنار او انجام دادم و می دانم که می توانیم در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهیم. نه تنها درکنار او بلکه در کنار سایر مهره های تهاجمی تیم. چلسی فقط بحث ایگواین و هازارد نیست و صحبت 25 بازیکن است. اما ایگواین هم مهاجم فوق العاده ای است.»

6363