توضیح اسپالتی: من ایکاردی را دعوت کردم؛ خودش نخواست بیاید

توضیح اسپالتی: من ایکاردی را دعوت کردم؛ خودش نخواست بیاید

سایت رسمی فوتبالی- قرار نگرفتن نام مائورو ایکاردی در لیست بازیکنان فراخوانده شده اینتر برای بازی با راپید وین در لیگ اروپا، جنجالهای زیادی را به همراه داشته.

حالا اسپالتی سرمربی اینتر در این رابطه به صحبت پرداخته و شفاف سازی کرده است. اسپالتی دراین رابطه گفته:« نام ایکاردی در لیست قرار گرفته بود. اما این خودش بود که نخواست به اردوی تیم ملحق شود. من واقعا متاسفم ولی برای ما سخت است که بخواهیم شرایط را توضیح دهیم. این در حقیقت نشانه ای از این است که مشکلی وجود دارد که باید در موردش صحبت شود. کاملا روشن است که برای من موضوع قرارداد بازیکنان اهمیتی ندارد و به من مربوط نمی شود.»

اسپالتی ادامه داد:« این تصمیم برای من ناامید کننده بود ولی باید با شرایط کنار آمد. من تردیدی ندارم که تیم ما می تواند به بهترین نحو در بازی با راپید واکنش نشان دهد. بعد از آنچه اتفاق افتاد، من می دانستم که بعضی ها دور مائورو جمع شده اند و او را تحت تاثیر قرار داده اند و واکنش امروز او که تصمیم گرفت تا به رغم آنکه من او را در لیست قرار دادم، با تیم همراه نشود، این را ثابت می کند. وقتی او کاپیتان تیم بود، برخی اتفاقات شرایط را برای تیم و باشگاه سخت کرد. از نظر من این موضوع همین جا تمام شده است: در طول هفته مدیران باشگاه با ایکاردی صحبت خواهند کرد.»

امروز در ابتدا خبری روی رسانه های خبری قرار گرفت که حکایت از آن داشت که بازوبند کاپیتانی اینترمیلان از مائورو ایکاردی گرفته شده و به سمیر هندانوویچ سپرده شده است و کمی بعد هم خبر قرار نگرفتن نام ایکاردی در لیست بازیکنان آماده اینتر برای مصاف با راپید وین در لیگ اروپا منتشر شد که حالا اسپالتی اعلام کرده که او نام این ستاره آرژانتینی را در لیست شاگردانش قرار داده بود و خود ایکاردی تصمیم گرفته تا تیم را همراهی نکند.

6363