واکنش دی‌ماریا به عصبانیت هواداران منچستریونایتد: من تنها با فن خال مشکل داشتم!

واکنش دی‌ماریا به عصبانیت هواداران منچستریونایتد: من تنها با فن خال مشکل داشتم!

سایت رسمی فوتبالی - آنخل دی‌ماریا علیرغم استقبال نه چندان گرمی که در اولدترافورد از او صورت گرفت، مدعی شده که مشکلی با منچستریونایتد ندارد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن پاری سن ژرمن در جریان دیدار برابر منچستریونایتد که با دو پاس گل از سوی این بازیکن و پیروزی 2 - 0 پاریسی ها همراه بود، بارها از سوی هواداران باشگاه سابقش مورد اعتراض قرار گرفت. یونایتد پس از این که هوادارانش به سوی این بازیکن آرژانتینی بطری پرتاب کردند، از طرف یوفا با جریمه روبرو شد. او یکی از این بطری ها را برداشت و وانمود کرد از آن آب می نوشدد و پس از به ثمر رسیدن گل اول پاری سن ژرمن با شادی بی حد و حصر خود پاسخ رفتار هواداران یونایتد را داد. حالا این بازیکن 31 ساله مدعی شده که هیچ مشکلی با هواداران یونایتد ندارد. بازیکن سابق رئال مادرید تاکید دارد که تنها مشکلش در اولدترافورد با لوییس فن خال بوده است. 

دی‌ماریا در گفتگو با رادیو کادنا کوپه اظهار داشت: " رفتار هواداران از دقیقه اول سخت بود اما می دانستم که این اتفاق رخ می دهد. در گذشته گفته بودم و بار دیگر تکرار می کنم که من هرگز درباره این باشگاه و هوادارانش حرف بدی نزدم. این اتفاقاتی است که رخ می دهد و مردم بد برداشت می کنند. من تنها با مربی این تیم مشکل داشتم. "

1070