پیغام تند ایکاردی: بهتر است دهانت را ببندی و احمق به نظر برسی

پیغام تند ایکاردی: بهتر است دهانت را ببندی و احمق به نظر برسی

سایت رسمی فوتبالی- مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی اینترمیلان بعد از جنجالهای روزهای اخیر، در پستی در اینستاگرام نسبت به این مسائل واکنش نشان داده است. ساعاتی بعد از برد 1-0 اینترمیلان در بازی با راپیدوین از سری بازی های لیگ اروپا بود که ایکاردی با انتشار پستی در اینستاگرام پیغامش را بازتاب داد.

تک گل اینتر در این بازی را لائوتارو مارتینس دوست ایکاردی در اینتر به ثمر رساند و این درحالی بود که ایکاردی کاروان تیمش را در سفر به اتریش همراهی نمی کرد. روز چهارشنبه اول اعلام شد که سران اینتر بازوبند کاپیتانی تیم را از ایکاردی گرفته اند و ساعاتی بعد مشخص شد که نام او در لیست کاروان عازم به اتریش قرار ندارد. البته با گذشت چند ساعت، اسپالتی سرمربی اینتر اعلام کرد که او ایکاردی را دعوت کرده و خود این ستاره ایتالیایی حاضر نشده تا با سایر هم تیمی هایش روانه اتریش شود.


در پست پنجشنبه شب ایکاردی در اینستاگرام می خوانیم:« بهتر است دهانت را ببندی و احمق به نظر برسی تا اینکه بخواهی دهانت را بازکرده و تمام این تردیدها را تائید کنی.»

این طور به نظر می رسد که صحبتهای اخیر واندا نارا همسر و مدیربرنامه های ایکاردی در مورد روند تمدید قرارداد این بازیکن آرژانتینی با اینتر و تصمیمات اسپالتی باعث خشم مقامات نرآتزوری شده و درنتیجه روز چهارشنبه اعلام کردند که ایکاردی دیگر کاپیتان تیمشان نخواهد بود و بازوبند کاپیتانی را به سمیر هندانوویچ خواهند داد.

 6363