رودریگو مسی: سه گانه؟ امیدواریم بارسا امسال شش جام ببرد

رودریگو مسی: سه گانه؟ امیدواریم بارسا امسال شش جام ببرد

سایت رسمی فوتبالی- بنیاد خیریه لیونل مسی در جریان مراسم انتخاب برترین های کاتالونیا، برنده جایزه شد. رودریگو مسی برادر لیونل مسی در این مراسم حضور داشت وجایزه ای که به بنیاد خیریه مسی اختصاص یافت را دریافت نمود.

رودریگو مسئولیت ریاست این بنیاد را عهده دار است. بنیاد خیریه لیونل مسی توسط خود این بازیکن آرژانتینی و به منظور کمک به کودکان سراسر دنیا تاسیس شده است و به کودکان نیازمند در حوزه های مختلف، در زمینه های تحصیلی، ورزشی، اجتماعی و پزشکی کمک می کند.

رودریگو بعد از دریافت این جایزه صحبتهای کوتاهی را برزبان آورد و گفت:« احساس غرور می کنیم که این جایزه را دریافت کرده ایم. همه ما از کسب این جایزه خوشحالیم.» او در بخش دیگری از صحبتهایش اعلام کرد که با تماشای بازیهای بارسا حسابی استرس می کشد:« من خیلی طرفدار بارسلونا هستم و به خاطر برادرم یک بارسایی تمام عیار هستم. از ده دقیقه مانده به شروع بازیهای بارسا حسابی استرس می گیرم. البته خیالم راحت است؛ چون تیم خیلی خوبی داریم.»

برادر مسی در پاسخ به این سوال که آیا بارسا می تواند فصل را با فتح جامهای سه گانه به پایان ببرد گفت:« ما امیدوار به فتح شش جام دراین فصل هستیم.»

6363