با محرومیت چلسی، سرنوشت هازارد، موراتا، ایگواین، کواچیچ و پولیشیچ چه می‌شود؟

با محرومیت چلسی، سرنوشت هازارد، موراتا، ایگواین، کواچیچ و پولیشیچ چه می‌شود؟

سایت رسمی فوتبالی – چلسی در دو پنجره بعدی نقل و انتقالات محروم از خرید بازیکن است. آنها تا تابستان 2020 حق خرید بازیکن نخواهند داشت. 

آنها البته به این حکم اعتراض دارند، و به دنبال این هستند که اگر هم این محرومیت اعمال می‌شود، از پنجره نقل و انتقالات زمستان سال بعد باشد، اما مشخص نیست که این اتفاق می‌افتد یا نه. اما برای بازیکنانی که با چلسی سروکار دارند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ادن هازارد

اگر چلسی از تابستان محروم از خرید بازیکن باشد، ادن هازارد به احتمال زیاد در این تیم خواهد ماند. او گفته بود که درباره آینده‌اش تصمیم گرفته است و گفته می‌شد راهی رئال مادرید می‌شود. اما حالا چلسی احتمالا او را نمی‌فروشد چون نمی‌تواند جانشینی برایش پیدا کند. به این ترتیب او تا پایان قراردادش در سال 2020 در چلسی می‌ماند و در آن هنگام به‌صورت آزاد به رئال می‌رود.

آلوارو موراتا

آلوارو موراتا، بازیکن چلسی به‌صورت قرضی در اتلتیکو مادرید حضور دارد. مالک اصلی او باشگاه چلسی است. انتقال قرضی او تا سال 2020 است اما چلسی اجازه برگرداندن او در تابستان پیش رو را دارد. از سوی دیگر اتلتیکو هم گزینه خرید او در تابستان را دارد. اگر اتلتیکو این گزینه را فعال نکند، چلسی می‌تواند او را برگرداند و مشکلی پیش نمی‌آید.

متئو کواچیچ

این بازیکن متعلق به رئال مادرید است و به چلسی قرض داده شده است. او گفته از زندگی در لندن راضی است، اما محرومیت چلسی شرایط را عوض می‌کند. چلسی می‌خواست او را به‌صورت دائمی در اختیار بگیرد اما آنها توان خرید بازیکن در تابستان را نخواهند داشت.

گونسالو ایگواین

ماجرای او از همه پیچیده‌تر است. او تا تابستان 2019 از یوونتوس به چلسی قرض داده شده است و اگر برخی شرایط برقرار شود، گزینه خرید او برای چلسی اجباری می‌شود. این شرایط به احتمال زیاد برقرار خواهند شد، اما پیوستن ایگواین به چلسی به‌صورت دائم به عنوان خرید جدید در نظر گرفته خواهد شد.

اگر پیش از آن که چلسی قرارداد این بازیکن را تمدید کند، محرومیت این باشگاه اعمال شود، او مجبور خواهد شد به یوونتوس برگردد.

کریستین پولیشیچ

این بازیکن آمریکایی می‌تواند از تابستان به چلسی برود. او در ژانویه با چلسی قرارداد امضا کرد و در حال حاضر به‌صورت قرضی به بروسیا دورتموند برگردانده شده است. به این ترتیب او در پایان دوران قرضی‌اش به باشگاه اصلی‌اش، چلسی برمی‌گردد و مشکلی پیش نمی‌آید.

داوید لوییز، اولیویه ژیرو، گری کیهیل، و ویلی کابایرو

قراردادهای این بازیکنان در تابستان منقضی می‌شود، اما باشگاه اجازه تمدید قراردادشان را دارد. اگر چلسی محروم باشد، احتمالا قرارداد ژیرو تمدید می‌شود چون آنها نمی‌توانند مهاجم بخرند. داوید لوییز زیر نظر مائوریتسیو ساری از نظر تعداد بازی در رده دوم بازیکنان است، ولی کیهیل کمتر از او بازی کرده است. این دو احتمالا می‌مانند، اما کابایرو به احتمال فراوان از چلسی جدا خواهد شد.

8444