پیش بازی سایپا - تراکتورسازی؛ بدون تمرین مقابل مدعی!

پیش بازی سایپا - تراکتورسازی؛ بدون تمرین مقابل مدعی!

وب سایت رسمی فوتبالی- امروز در ادامه پیکارهای هفته بیستم لیگ برتر سایپا میزبان تراکتورسازی خواهد بود.

دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپای تهران در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تبریزی ها به دنبال ماندن در میان مدعیان قهرمانی هستند و سایپایی ها نیز می خواهند که هم ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا را جبران کنند و هم در لیگ برتر وضعیت خود را بهبود بخشند.

البته شاگردان علی دایی بعد از آنکه مقابل الریان قطر شکست خورده و نتوانستند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، در بازگشت به ایران حاضر به انجام تمرین نشدند و بخاطر مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند.

 اکنون سایپا بدون اینکه هیچ جلسه تمرینی را بعد از دیدار برابر الریان قطر برگزار کرده باشد، از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

شاگردان علی دایی در 16 بازی گذشته لیگ برتر 4 پیروزی، 6 تساوی و 6 شکست داشته اند. سایپایی ها همچنین آمار 15 گل زده و 19 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان دایی با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور دارند.

در آن سوی میدان تراکتوری ها در 18 بازی گذشته 9 پیروزی ، 6 تساوی و 3 شکست داشته است. آنها آمار 28 گل زده و 15 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 33 امتیاز در رده چهارم حضور دارند.

شاگردان لیکنز برای باقی ماندن در کورش قهرمانی چاره ای جز کسب 3 امتیاز بازی ندارند و البته در موقعیتی خاص به حریفی رسیده اند که نه تمرین داشته و نه اوضاع روحی و روانی جالبی دارد!

چهره ویژه: با اینکه سایپایی ها بدون تمرین می آیند اما این روزها آرمان رمضانی خوب برای تیمش و علی دایی گل می زند. بدون شک خط دفاع تراکتور امروز کار سختی برای مهار این جوان بلند بالا خواهد داشت.

هفته نوزدهم لیگ برتر ایران 

سایپا تهران - تراکتورسازی تبریز

شهرقدس، ورزشگاه شهدای قلعه حسن خان

یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 16:00

داوران: وحید کاظمی ، کمک ها: سعید قاسمی  و محمد عطایی 

بازی پیشین: سایپا دو هفته قبل به مصاف سپیدرود رفت و بازی 2 بر 2 شد و تراکتور هم در آخرین بازی یک بر صفر استقلال را شکست داد.

رتبه: سایپا با 18 امتیاز از 16 بازی در رده دوازدهم و تراکتور با 33 امتیاز از 18 بازی در رده چهارم قرار دارند.

محروم: -

2526