نیمار: همیشه می خواستم مثل روبینیو باشم؛ بتمن قهرمان زندگی ام بود

نیمار: همیشه می خواستم مثل روبینیو باشم؛ بتمن قهرمان زندگی ام بود

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در مراسم معارفه پلتفرم DAZN، گفتگوی کوتاهی انجام داد. DAZN یک پلتفرم دیجیتال است که نیمار در کنار برخی دیگر از چهره های فوتبالی از جمله ژوزه مورینیو، سفیر آن خواهد بود.

در ویدیویی که در صفحه توئیتر DAZN منتشر شده، نیمار پاسخگوی سوالات متعددی شده است. این ستاره برزیلی در پاسخ به سوالی در مورد الگویش در دنیای فوتبال گفته:« الگوی فوتبالی من همیشه روبینیو بوده؛ از زمانی که بچه بودم تا همین حالا، همیشه حسابی از کارهای روبینیو احساساتی می شدم و همیشه می خواستم مثل روبینیو باشم.»

نیمار در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد قهرمان زندگی اش، ترجیح داد تا با شوخی پاسخگوی این سوال شود:« در بین کارتونها، بتمن، قهرمان زندگی ام بود ولی در زندگی واقعی، قهرمان زندگی من پدرم است.»

پرسش دیگری که از نیمار پرسیده شد، در مورد ورزشهای موردعلاقه اش به جز فوتبال بود. نیمار درپاسخ به این سوال گفت که بسکتبال، عشق دومش در دنیای ورزش است:« من تا جایی که بتوانم رقابتهای بسکتبال را دنبال می کنم. از ورزش بسکتبال خوشم می آید و گهگاهی بسکتبال بازی می کنم. برایم سخت است بخواهم این را بپذیرم، ولی در حقیقت پسری نیستم که مسابقات فوتبال زیادی را تماشا کنم. وقتی در خانه هستم، ترجیح می دهم ورزشهای دیگری را تماشا کنم. خوشم می آید که ورزشکاران دیگر را تحسین کنم.»

6363