توصیه زلاتان به هری کین: اگر جام می خواهی، از تاتنهام برو

توصیه زلاتان به هری کین: اگر جام می خواهی، از تاتنهام برو

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه لس آنجلس گلکسی در گفتگو با بتهارد به هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام توصیه کرده که اگر می خواهد در دنیای فوتبال رشد کند و به جامهای قهرمانی متعددی برسد، باید این تیم را ترک کند.

ایبرا در این رابطه گفت:« زمانی که من در لیگ انگلیس بازی می کردم، بازیهای هری کین را می دیدم.به نظر من او مهاجم خوبی است و همچنان در حال رشد و پیشرفت است. کین کارهای خوب و بزرگی انجام می دهد ولی همیشه گفته ام که بازی کردن برای یک تیم بزرگ و ایفای نقش یک بازیکن بزرگ، کار متفاوتی است. البته این را با تمام احترامی که برای تاتنهام قائلم می گویم: تاتنهام یک تیم معمولی است و کین حالا در یک تیم معمولی بازی می کند. من بازیکنانی را دیده ام که شرایطی مثل کین داشتند ولی وقتی به یک تیم بزرگ رفتند، تبدیل به بازیکن متفاوتی شدند. کین هم می تواند این کار را انجام دهد. اگر او می خواهد قهرمان شود، باید تغییراتی را ایجاد کند و تاتنهام را ترک کند.»

ایبرا در ادامه صحبتهایش گفت:« سالها بعد، بازیکنان را با جام هایی که فتح کرده اند به یاد می آورندو کین باید این کار را انجام دهد. اگر او می خواهد به جامهای قهرمانی بزرگی برسد، باید تغییراتی در تیمش ایجاد کند. تاتنهام تیم خوبی دارد ولی درسطحی نیست که بتواند برای فتح تمام جامها بجنگد. حتی با در اختیار داشتن یک سرمربی فوق العاده مثل پوچتینو.»

این توصیه زلاتان ایبراهیموویچ به آقای گل لیگ برتر در سالهای 2016 و 2017 و کاپیتان فعلی تیم ملی انگلیس بود واو امیدوار است که با انتقال کین به تیمی بزرگتر ، شاهد شکوفایی بیشتر مهارتهای فوتبالی این بازیکن بریتانیایی باشد.

6363