هدیه ایکئا به زلاتان: مصرف مادام العمر خوراک گوشت قلقلی ایکئا

هدیه ایکئا به زلاتان: مصرف مادام العمر خوراک گوشت قلقلی ایکئا

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه لس آنجلس گلکسی یکی از طرفداران پروپاقرص برند ایکئا است. کمپانی ایکئا یک کمپانی سوئدی است که به فروش لوازم خانه می پردازد و شعب فراوانی درسراسر دنیا دارد. ویژگی اصلی این برند، علاوه بر قیمت اقتصادی و خوب اجناسش، این است که تمامی وسایل بزرگ این کمپانی، به صورت تکه تکه به مشتری ارائه می شود و مشتری باید شخصا در خانه، این وسایل را سرهم بندی کرده و مثلا تخت، مبل یا میز منزلش را شخصا آماده کند.

بسیاری افراد با شنیدن نام کشور سوئد به یاد برند ایکئا می افتد و فوتبال دوستان هم نام سوئد را با نام زلاتان ایبراهیموویچ مرتبط می دانند. نکته جالب توجه اینجاست که خود زلاتان شیفته برند ایکئا است. ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد وبارسلونا در گفتگو با شوی جیمی کیمل دراین باره گفته:« من و همسرم یک خانه غیرمبله خریدیم.به همین خاطر با هم به ایکئا رفته و مبلمان و وسایلی برای منزلمان خریداری کردیم. در آن زمان مدیربرنامه هایم به من گفت:"افراد ثروتمند که مبلمان خانه شان را از ایکئا نمی خرند" و من در پاسخ به او گفتم:"بله ولی افراد باهوش از ایکئا خرید می کنند."»

ابراز عشق ایبرا به برند ایکئا باعث شد تا کمپانی سوئدی ایکئا در صفحه رسمی اش در توئیتر، پیغامی ویژه برای این بازیکن سوئدی منتشر کند:« هی ایبرا، شنیده ایم که ایکئا را دوست داری. تو را دعوت می کنیم که در طول تمام عمرت خوراک گوشت قلقلی میهمان ماباشی. واقعا..قبل از بازی و یا هرزمان که می خواهی به شعبه ایکئا در لس آنجلس برو و خوراک گوشت قلقلی میهمان ما باش.»

نکته جالب توجه اینجاست که اگرچه ایبرا شیفته مبلمان ایکئا است ولی از انجام سخت ترین کار خرید مبلمان این برند سوئدی سرباز می زند: سرهم بندی و مونتاژ مبلمان. خودش در این رابطه باخنده گفته:« همسرم مسئولیت مونتاژ مبلمان های ایکئا که می خریم را برعهده می گیرد. او خیلی خوب این کار را انجام می دهد و دقت بالایی دراین زمینه دارد.»

6363