سولسشر: منچستریونایتد برای جذب ستاره های در حد نام باشگاه به لیگ قهرمانان نیاز دارد

سولسشر: منچستریونایتد برای جذب ستاره های در حد نام باشگاه به لیگ قهرمانان نیاز دارد

سایت رسمی فوتبالی - سولسشر معتقد است که منچستریونایتد برای جذب بازیکنان بزرگ و ستاره های در حد نام این باشگاه به لیگ قهرمانان نیاز بسیاری دارد. 

به گزارش فوتبالی، یونایتد در حال حاضر در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد و یک امتیاز با آرسنال رده چهارمی فاصله دارد. سرمربی نروژی یونایتد باور دارد که آنها باید بر آرسنال و همچنین چلسی غلبه کرده و برای ادامه به مسیر موفقیت آمیز خود سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنند. او در گفتگو با سایت رسمی یونایتد اظهار داشت: " منچستریونایتد برای حضور در لیگ قهرمانان راه چندان زیادی ندارد. می دانیم که نمی توان تنها با تکیه بر نام، سنت و تاریخ باشگاه زندگی کرد. می خواهیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم که باعث پیشرفت بازیکنان فعلی شوند. تمام این بازیکنانی که داریم به بازیکنان دیگری نیاز دارند که آنها را به چالش بکشند چون هیچکس نباید 100% احساس کند که جایگاهش در ترکیب ثابت قطعی است. هر بازی شانس بزرگی برای بازیکنانی است که می خواهیم بمانند و برای هرکسی که در کادر فنی است. می خواهیم همه پیشرفت کنند چون این کار ماست. "

سولسشر در ادامه گفت: " من مردی عصبی نیستم. نیاز دارم که استراحت کنم و نیاز دارم از آن لذت ببرم و فکر می کنم که بازیکنانم نیز می توانند این موضوع را بببینند. آنها باید بدانند که حضور در این تیم بهترین دوران زندگی آنهاست. باید برای چالش ها، برای بالا بردن این چالش در منچستریونایتد آماده بود. ما بازی آرسنال و پاری سن ژرمن را پیش رو داریم. این ها بازی هایی هستند که باعث می شوند یک بازیکن در تاریخ باشگاه ماندگار شود. "

1070