دو مصدوم روی دست رئال مادرید در نیمه اول بازی برنابئو

دو مصدوم روی دست رئال مادرید در نیمه اول بازی برنابئو

سایت رسمی فوتبالی- نیمه اول دیدار دو تیم رئال مادرید و آژاکس آمستردام، اصلا مطابق میل رئالی ها پیش نرفت. آنها در نیمه اول این مسابقه دو گل از میهمانشان آژاکس دریافت کردند و در طول چند دقیقه دو مهره موثر تهاجمی شان را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

وینیسیوس ستاره جوان و برزیلی رئال در جریان بازی و در دقیقه 35 از ناحیه زانو مصدوم شد و در خارج اززمین مورد معاینه پزشکان رئال قرار گرفت. بعد از آن سعی کرد تا به زمین بازگردد ولی دریافت که این غیرممکن است و به همین خاطر در حالی که به شدت اشک می ریخت، زمین مسابقه را ترک کرد. او که اخیرا برای اولین بار توسط تیته به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده تا برای بازیهای دوستانه سلسائو مقابل پرتغال و جمهوری چک تیم ملی کشورش را همراهی کند، حالا ممکن است به خاطر این مصدومیت، شانس حضورش در اردوی برزیل را از دست بدهد.

به علاوه و با این مصدومیت او ممکن است دربازیهای بعدی نیز نتواند رئال را همراهی کند. آسنسیو به جای وینیسیوس وارد زمین مسابقه شد.

البته او تنها بازیکن مصدوم رئال در نیمه اول این بازی نبود و سولاری مجبور شد تا در 45 دقیقه ابتدایی، دو تعویض اجباری و هردوبه دلیل مصدومیت انجام دهد.

لوکاس واسکس هم در دقیقه 29 بازی دچار مصدومیت شد و درحالی که دستهایش را روی سرش گذاشته بود و اشک می ریخت، زمین مسابقه را ترک کرد. مصدومیت او درشرایطی اتفاق افتاد که رئال دو گل از میهمانش دریافت کرده بود و همین ماجرا هم باعث شد تا واسکس عصبی و نگران زمین را ترک کند. او دریکی از حرکات تهاجمی رئال، از ناحیه عضله پایش احساس درد کرد و سولاری هم با تعویض کردن واسکس، بیل را به زمین فرستاد.

این درحالی است که لوکاس در بازی اخیر رئال مقابل بارسلونا در لالیگا در ترکیب اصلی تیمش جایی نداشت ولی دراین بازی او مجددا به ترکیب یازده نفره سولاری بازگشته بود. 

حالا باید نام این دو مصدوم را به مارکوس یورنته، دیگر بازیکن رئال که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند اضافه کرد وباید منتظر ماند تا اخبار رسمی درمورد شدت مصدومیت لوکاس واسکس و وینیسیوس منتشر شود.

6363