هشدار لیگ برتر به تاتنهام به خاطر ورزشگاه جدید

هشدار لیگ برتر به تاتنهام به خاطر ورزشگاه جدید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد که سازمان لیگ برتر انگلیس به باشگاه تاتنهام هشدار داده که باید بازی خانگی بعدی خود در رقابتهای این لیگ را در ورزشگاه اختصاصی‌اش، وایت هارت لین، برگزار کند که در حال بازسازی است.

به این ترتیب، به احتمال زیاد بازی افتتاحیه ورزشگاه جدید تاتنهام در مقابل یکی از دو تیم برایتون یا هادرزفیلد خواهد بود.

به گزارش روزنامه انگلیسی تایمز هم اگر تاتنهام در انجام این درخواست کوتاهی کند، سازمان لیگ چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه این باشگاه را مجبور کند باقی مسابقات خود را تا پایان فصل در ومبلی میزبانی کند.

این هشدار برای تاتنهام نگران‌کننده است چرا که این باشگاه ابتدا قصد داشت ورزشگاه جدیدش را در ماه سپتامبر افتتاح کند ولی موانع و مشکلات در عملیات ساخت و ساز باعث شده همچنان در ومبلی به میدان برود.

تایمز می‌گوید تاتنهام پیش از این به سازمان لیگ برتر پیشنهاد داده که از بازی مقابل کریستال پالاس، بازی در ورزشگاه خانگی جدیدش را آغاز کند. بازی خانگی بعدی تاتنهام قاعدتاً روز هفتم آوریل مقابل برایتون خواهد بود اما اگر برایتون نتواند در یک‌چهارم نهایی جام حذفی میلوال را شکست داده و صعود کند، بازی این تیم مقابل تاتنهام ممکن است به تعویق بیفتد چرا که ومبلی در آن تاریخ میزبان مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی خواهد بود.