بعداز باخت مقابل یونایتد؛ گرد وخاکی که نیمار و الخلیفی درتونل رختکن به پا کردند

بعداز باخت مقابل یونایتد؛ گرد وخاکی که نیمار و الخلیفی درتونل رختکن به پا کردند

سایت رسمی فوتبالی – اتفاقاتی که در دقایق پایانی دیدار دو تیم منچستریونایتدو پاری سن ژرمن رخ داد و منجر به حذف پی .اس.جی از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد، جنجالهای زیادی را ایجاد کرده است.

تا دقایق پایانی این بازی، این تیم پاری سن ژرمن بود که به دور بعد صعود کرده بود اما اعلام یک ضربه پنالتی بحث برانگیز به نفع یونایتد به خاطر برخورد توپ بادست کیمپمبه، باعث شد تا داور مسابقه ضربه پنالتی به نفع شاگردان سولسشر اعلام کند وگل شدن این پنالتی باعث شد تا ورق برگشته و پی.اس.جی بار دیگر درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از گردونه رقابتها حذف شود. همین حذف دردناک باعث برآشفته شدن جو در باشگاه پاریسی شده است.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن حسابی پریشان و نگران است و احتمال می رود که بازیکنانی مثل نیمار و کیلیان امباپه که رویای موفقیت های بزرگ را در سرمی پرورانند در پایان فصل این تیم را ترک کنند. چرا که ناکامی دراروپا، به منزله دست نیافتن به اهداف و اولویت های باشگاه پاریسی بود و آنها از این روند ناکامی ها خسته شده اند.

بعد از حذف دردناک پاری سن ژرمن در بازی اخیر مقابل یونایتد، ناصرالخلیفی و نیمار از کوره دررفتند و تصمیم اسکومینا داور بازی برای اعلام ضربه پنالتی به نفع یونایتد، باعث شد تا آنها کنترل اعصابشان را از دست بدهند. در لحظه اعلام پنالتی به نفع یونایتد، دوربین های تلویزیونی تصویر نیمار را به نمایش گذاشتند که به شدت درحال اعتراض کردن بود.


اما قضیه به اینجا ختم نشد و طبق گزارش آر.ام.سی، نیمار که این روزها به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست، بعد از اتمام بازی در تلاش بود تا وارد رختکن داوران شده و   دامیر اسکومینا، داور بازی را ببیند. البته او موفق به انجام این کار نشد؛ چون پرسنل رختکن مانع از این کار شدند. کمی بعد نیمار پیغامی جنجالی را دراینستاگرامش در مورد عملکرد داور بازی منتشر کرد. 

ناصر الخلیفی رئیس پی.اس.جی هم که معمولا خودش را کنترل می کند، رفتار مشابهی داشت. او از شدت خشم، کنترل اعصابش را از دست داده بود و در داخل تونل رختکن به در و دیوار مشت می زد. بعد ازاتمام این مسابقه، اعضای پاری سن ژرمن جلسه ای را تشکیل دادند ودرآن به بررسی مسائل بازی پرداختند. این جلسه یک ساعتی به طول انجامید و بازیکنان پی.اس.جی همگی دراین جلسه حضور داشتند.

حالا به نظر می رسد که درپی این ناکامی، نیمار در حال برنامه ریزی برای ترک پاریس است و الخلیفی هم باید با امیرقطر به بررسی این موضوع بپردازد که آیا درسمتش به فعالیت ادامه بدهد یا خیر

6363