برومند: استقلال از گروهش صعود می‎کند

برومند: استقلال از گروهش صعود می‎کند

وبسایت رسمی فوتبالی - پیشکسوت استقلال با اطمینان گفت این تیم از گروه خود در آسیا صعود می کند 

به گزارش فوتبالی، پرویز برومند در گفت و گو با فوتبالی در خصوص برتری استقلال برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: از لحاظ امتیاز این بازی برای استقلال خوب بود اما فرصت های زیادی از دست رفت که واقعا دلیلش را نمی دانم. به اعتقاد من شفر باید روی بحث روانی تیمش کار کند تا فرصت ها این قدر از دست نروند.

وی در خصوص عملکرد خارجی های استقلال گفت: به اعتقاد من خارجی های استقلال خوب هستند و بعد از چند هفته عملکردشان بهتر از این هم می شود‌

برومند در خصوص بازی استقلال برابر العین گفت: استقلال باید تمام توان خود را برای این بازی بگذارد. ما سابقه شکست دادن العین و الهلال را داریم و من مطمئنم استقلال می تواند از گروه خود صعود کند.

وی در پایان با انتقاد از کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: شنیده ام آقای اولیایی کمیته پیشکسوتان زدند. آقایان پیشکسوتان استقلال من و امثال من هستیم نه عده ای که نه بازی برای این تیم کرده اند و نه شناخته شده هستند. واقعا نمی دانم چطور امثال من به کمیته پیشکسوتان دعوت نشدیم اما یکی مثل توفیقی دعوت شده است؟ ای کاش باشگاه استقلال نظارت بیشتری به پیشکسوتان خود داشته باشد تا آدم هایی که تا به حال برای استقلال بازی نکرده اند خودشان را به عنوان پیشکسوت معرفی نکنند.

  گفت و گو از سعید لطفی