پیشکسوت استقلال: کار استقلال برابر العین خیلی سخت است

پیشکسوت استقلال: کار استقلال برابر العین خیلی سخت است

وبسایت رسمی فوتبالی- مهاجم اسبق استقلال اعتقاد دارد کار این تیم برابر العین هم دشوار است.

به گزارش فوتبالی، علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص بازی استقلال برابر العین گفت: استقلال بازی خیلی سختی برابر العین دارد. فکر نکنید چون العین به نسبت الهلال و الدحیل ضعیف تر است کار استقلال آسان است. اتفاقا بازی برابر این تیم هم خیلی سخت است و استقلال باید خیلی تلاش کند تا بتواند در این دیدار امتیاز بگیرد.

وی در ادامه افزود: تفاوت بقیه حریفان با استقلال این است که آن ها بازیکنان میلیاردی دارند که می توانند از موقعیت ها خیلی خوب استفاده کنند و اگر فرصتی نصیب شان شود راحت به گل تبدیل می کنند اما استقلال از این بازیکنان تمام کننده در آسیا ندارد. درست است که بازیکنان خارجی این تیم در لیگ خوب بازی می کنند  اما بحث آسیا فرق می کند و داشتن تجربه خیلی مهم است. با این حال امیدوارم خارجی های استقلال در بازی های آسیایی هم بتوانند موثر ظاهر شوند.

موسوی در ارتباط با شانس صعود استقلال گفت: استقلال اگر می خواهد صعود کند باید بازی با العین را حتما ببرد هر چند که معتقدم کار خیلی سخت است و استقلال باید خیلی تلاش کند تا برنده شود.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با شانس قهرمانی این تیم در لیگ گفت: استقلال روند خوبی را در پیش گرفته و قطعا اگر در دور رفت هم همینطور بازی می کرد الان با اختلاف در صدر جدول قرار داشت. به هر حال امیدوارم در این رقابت تنگاتنگ استقلال بتواند از رقبا پیشی گرفته و به قهرمانی برسد.

مهدی شریفی - سایت فوتبالی