بیل، بیخیال رئال مادرید وتبلیغ تورنمنت گلف

بیل، بیخیال رئال مادرید وتبلیغ تورنمنت گلف

سایت رسمی فوتبالی- کاروان رئال مادرید یکشنبه شب و بعداز مصاف با وایادولید به شهر مادرید بازگشت و صبح روز دوشنبه جلسه تمرین بازیابی را در شهرک ورزشی والدبباس انجام داد. اما گرت بیل ستاره ولزی رئال دراین جلسه تمرینی حضور نداشت. او که مشکل پزشکی خاصی ندارد، بازی تیمش مقابل آژاکس را با درد در نهایت قوزک پای راست به پایان برد و از آن زمان به بعد با هم تیمی هایش تمرین نکرده و حتی در بازی با وایادولید نیز حضور نداشت

درهمین زمان او در صفحه رسمی اش در توئیتر، تبلیغ یک تورنمنت گلف را کرده است. این درحالی است که او دریک هفته اخیر فعالیتی در توئیتر نداشت و در پست جدیدش، تبلیغ تورنمنت «پلیرز» را کرده. این تورنمنت امسال به جای ماه می در ماه مارس برگزار خواهد شد.

بیل که در تابستان گذشته در تورنمنت TPC Sawgrass گلف شرکت کرده بود، با انتشار ویدیویی در توئیتر برای این تورنمنت جدید تبلیغ کرده است.

این روزها گمانه زنی ها در مورد بازگشت زین الدین زیدان به باشگاه مادریدی داغ تر از همیشه است و این درحالی است که بیل ارتباط خوبی با این سرمربی فرانسوی ندارد. حالا بیل به دور از تمام این گمانه زنی ها و حاشیه ها فکرش را درگیر تورنمنت گلف کرده است. در پست جدید بیل می خوانیم:« به یاد تابستان گذشته وقتی که من دریکی از تستهای بزرگ تورنمنت PGATOUR شرکت کرده بودم. بی صبرانه درانتظار آغاز تورنمنت TPC در ماه مارس هستم.»

بعد از برگزاری فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در شهر کیف که با قهرمانی رئال خاتمه یافته بود، بیل اعلام کرده بود که اگر فرصت بازی کافی در رئال دراختیارش قرار نگیرد، درتصمیم درمورد آینده اش تجدید نظر خواهد کرد. جدایی زیدان از رئال در آن زمان باعث شد تا او در تیم مادریدی بماند ولی زیرنظر سولاری هم او به دلیل مصدومیت های پی در پی چندان نتوانست آنطور که توقع داشت در خدمت تیم باشد.

6363