پیشنهاد عجیب رئال مادرید به سولاری: ادامه همکاری!

پیشنهاد عجیب رئال مادرید به سولاری: ادامه همکاری!

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه سانتیاگو سولاری از سمت مربیگری رئال مادرید برکنار شد و هدایت این تیم به زین الدین زیدان سپرده شد، اما سران باشگاه مادریدی قصد دارند تا به همکاری شان با سولاری ادامه دهند.

سولاری که بعد از برکناری لوپتگی از سمت مربیگری رئال مادرید هدایت این تیم را در دست گرفت، اولین حضورش روی نیمکت رئال را در بازی جام حذفی مقابل ملیا تجربه کرد و این احتمال وجود دارد که به رغم برکناری او از سمت مربیگری تیم اصلی همچنان شاهد حضور او در برنابئو باشیم.

مدیران رئال به سولاری پیشنهاد داده اند که در پست دیگری در کنار تیم مادریدی بماند. البته پست جدیدی که رئالی ها برای سولاری درنظر دارند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی ممکن است او مسئولیت مدیریت و سازماندهی تیم پایه ای را عهده دار شود. سولاری درماه نوامبر و با امضای قراردادی تا سال 2021 سرمربی رئال شده بود و حالا و با اخراجش، به تیم پایه ای رئال که تا چندی پیش هدایتش را عهده دار بود باز نخواهد گشت. تیم پایه ای رئال که این روزها توسط مانولو دیاز هدایت می شود با کسب 49 امتیاز در رده سوم گروه آی از دسته دوم بی هستند.


اینطور به نظر می رسد که مدیران رئال قصد دارند سولاری را در سطح برنامه ریزی و سازماندهی به کار بگیرند. ویکتور فرناندز در ژوئن سال 2017 پست مدیریت تیم پایه ای رئال را ترک کرد وهرگز جانشین ایده آلی برای او پیدا نشد. سولاری هنوز به پیشنهاد رئالی ها پاسخ نداده و به مدتی زمان نیاز دارد تا به این پیشنهاد فکر کند و ببیند که آیا دراین باشگاه بماند و یا به دنبال ماجراجویی جدیدی در خارج از باشگاه مادریدی باشد. از سوی دیگر ارتباط سولاری با زیدان همیشه خوب بوده و شاید همین دوستی باعث شود تا او در پذیرش پیشنهاد ادامه همکاری با کهکشانی ها بیشتر فکر کند.

6363