کلوژ و فسخ قرارداد باپتیستا بعد از 42 دقیقه بازی

کلوژ و فسخ قرارداد باپتیستا بعد از 42 دقیقه بازی

سایت رسمی فوتبالی- ژولیو باپتیستا ستاره سابق و برزیلی باشگاه رئال مادرید در ماه آگوست به باشگاهی در فوتبال رومانی رفت تا یکی از آخرین چالشهای فوتبالی اش را در این کشور پشت سربگذارد. اما ماجراجویی او در باشگاه کلوژ کمتر از چند ماه به پایان رسید.  

سران باشگاه کلوژ و این مهاجم برزیلی تصمیم گرفتند تا به این قرارداد که تابستان آتی به پایان خواهد رسید، خاتمه دهند. این درحالی است که در طول این مدت و پس از انتقال او به این تیم، باپتیستا تنها 42 دقیقه در سه بازی برای این تیم به میدان رفته است. در بیانیه منتشره دراین باره در وب سایت این باشگاه رومانیایی می خوانیم:« باشگاه کلوژ و ژولیو باپتیستا به توافقی دوطرفه برای فسخ قرارداد به صورتی دوستانه دست یافتند. ما می خواهیم از او به خاطر عملکردش با پیراهن تیممان تشکر کنیم و برایش بهترین ها را آرزو داریم.»

این مهاجم برزیل به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ نتوانست آنطور که توقع داشت در فوتبال رومانیایی خوش بدرخشد و باشگاه رومانیایی هم دیگر حاضر نیست که دستمزد ماهانه 52هزار یورویی به او بپردازد و بدین ترتیب تصمیم گرفته شد تا با توافق طرفین این قرارداد فسخ شود.

6363