یواخیم لو: تراشتگن عالی است ولی نویر همچنان دروازه بان فیکس من است

یواخیم لو: تراشتگن عالی است ولی نویر همچنان دروازه بان فیکس من است

سایت رسمی فوتبالی-  یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان، در صحبت هایی اعلام کرد که دروازه بان ثابت تیم او همچنان مانوئل نویر خواهد بود.

این درحالی است که مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسا در هفته ها و ماه های اخیر نمایش های خیره کننده ای را در درون دروازه تیم کاتالان داشته و همین باعث شده تا خیلی ها او را سزاوار حضور در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان بدانند و براین باور باشند که لو باید ترشتگن را به جای نویر در ترکیب اصلی ژرمنها به میدان بفرستد.

اما لو حالا در صحبت هایی آب پاکی را روی دستان این افراد ریخته و گفته:« نظر من اصلا تغییری نکرده و نویر دروازه بان اصلی تیم من است. من در ماه نوامبر هم این را گفته بودم و باز هم تکرار می کنم. نویر دروازه بان شماره یک آلمان و کاپیتان تیم ماست. امسال بازیهای مقدماتی یورو و چندین بازی دوستانه را پیش رو داریم. ترشتگن هم درتیم بزرگی بازی می کند و خودش یک دروازه بان تراز اول و بین المللی است و من به او فرصت هایی برای بازی کردن خواهم داد. باید ببینیم که چه خواهد شد. قطعا در تمامی پستها، رقابت هایی وجود خواهد داشت ولی دست کم در مورد پست دروازه بانی تیم باید بگویم که نویر دروازه بان شماره یک تیم ما خواهد بود.»


یواخیم لو بعد از انتشار لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی آلمان درکنفرانسی خبری حضور یافت و این صحبتها را مطرح کرد. تیم ملی آلمان روز چهارشنبه در دیداری دوستانه مقابل صربستان به میدان خواهد رفت و پس از آن روز یکشنبه درمرحله مقدماتی یورو2020، مقابل هلند قرار خواهد گرفت.

6363