سرمربی فولاد نوین اهواز: فوتبال بوشهر شایسته حضور در لیگ برتر است

سرمربی فولاد نوین اهواز: فوتبال بوشهر شایسته حضور در لیگ برتر است

داریوش هرمزی شامگاه چهارشنبه پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود منابع مالی فراوان در استان بوشهر می توان با حمایت لازم زمینه حضور تیم های بوشهری در لیگ برتر را فراهم آورد.
وی ادامه داد: در دیدار امروز برابر شاهین شهرداری که به نوعی دیدار تیم های جنوبی نیز بود دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم فولاد نوین اهواز اضافه کرد: در دیدار امروز برابر شاهین چهار بازیکن خود را که در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند در اختیار نداشتیم و همین امر تاثیر زیادی روی نتیجه گیری فولاد نوین گذاشت.
هرمزی عنوان کرد: در بازی امروز تنها یک نکته منفی وجود داشت که آن هم تلف کردن وقت بازی توسط بازیکنان شاهین در نیمه دوم بود ولی بطور کلی دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند و هر دو آنها مدعی اصلی صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دو هستند.
وی در ارتباط با شرایط تیمش بیان کرد: در هفته نخست بازی ها نمی توان اظهار نظری در مورد تیم کرد ولی با این وجود تیم بسیار خوب و یکدستی داریم و تمامی بازیکنان این تیم را از رده های سنی امید و جوانان فولاد نوین اهواز جذب کرده ایم.
هرمزی اضافه کرد: از اینکه بازی به تساوی کشیده نشد خوشحالیم زیرا نتیجه تساوی و یک امتیاز خوشایند هیچکدام از دو تیم نبود.
وی یادآور شد: شاهین شهرداری بوشهر بعد از سه سال می تواند مسافر لیگ برتر باشد و این امر تنها در سایه حمایت مسئولان این استان صورت می گیرد.ک/3
7212/1656

انتهای پیام /*