پوچتینو: باارزش ترین بازیکن لیورپول فن دایک است

پوچتینو: باارزش ترین بازیکن لیورپول فن دایک است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول از چنان کیفیتی برخوردار است که ارزش او به مراتب بالاتر از 75 میلیون پوندی است که لیورپولی‌ها برای جذب او هزینه کرده‌اند.

فن‌دایک، دفاع وسط هلندی زمانی که ماه ژانویه سال گذشته ساوتهمپتون را ترک کرد و به لیورپول آمد برای مدیران این باشگاه 75 میلیون پوند هزینه داشت تا نام او به عنوان گران‌ترین مدافع دنیا ثبت شود. اما پوچتینو که تیمش فردا در یک بازی بسیار مهم در لیگ برتر به مصاف لیورپول می‌رود با ستایش از فن‌دایک می‌گوید او برای لیورپول آنقدر باارزش است که مرسی‌سایدی‌ها با خریدش ضرر نکرده‌اند.

پوچتینو در این باره گفت:" وقتی لیورپول می‌خواست خط دفاعی‌اش را تقویت کند خیلی‌ها می‌گفتند 70 میلیون پوند خرج کردن برای یک مدافع احمقانه است. ولی حق با لیورپول بود. آنها فن‌دایک را انتخاب کردند چون فکر می‌کردند او بهترین دفاع وسط موجود در انگلیس است که می‌تواند تیم‌شان را موفق‌تر کند و گذشت زمان نشان داد حق با آنها بوده است".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" اگر بخواهید بازیکنی را جذب کنید که می‌تواند سطح تیم‌تان را ارتقا دهد باید سر کیسه را شل کنید. این یک واقعیت است. بازیکنی که به شما کمک کند در لیگ قهرمانان یا لیگ برتر به قهرمانی برسد ارزش این هزینه‌ها را دارد. حتی ارزش هزینه‌هایی بیشتر از اینها را دارد".