استقلال یک کریم باقری کم دارد!

استقلال یک کریم باقری کم دارد!

وب سایت رسمی فوتبالی، نیمکت استقلال بیش از هر چیز به یک کریم باقری نیاز دارد.


به گزارش وب سایت رسمی فوتبالی، وقتی به حواشی این روز‌های استقلال نگاه می‌کنیم بیش از هر زمان دیگری به ضعف مدیریت کادرفنی این تیم در جمع کردن حواشی پیرامون تیم‌شان پی می‌بریم. حواشی که هر یک برای ناکامی یک تیم بزرگ کافی است. اوج این حواشی هم در بین دو نیمه دربی 89 در رختکن آبی‌پوشان رخ داد و چیزی نمانده بود که درگیری شدیدی بین بازیکنان خارجی و چند بازیکن ایرانی این تیم شکل بگیرد.
در این بین فردی در کادرفنی استقلال نبود که این حواشی را جمع کند و اگر این کار را می‌کرد حداقل در نیمه دوم تا این حد شاهد افت فنی بازیکنان خارجی استقلال در بازی نبودیم. شاید اگر کادر فنی استقلال هم مربی ایرانی چون کریم باقری به خود می‌دید هیچ وقت چنین اتفاقی در رختکن این تیم رخ نمی داد.
باقری بارها با عکس العمل‌های به موقع‌اش در تمرینات و اردوهای پرسپولیس جلوی درگیری و به حاشیه رفتن بازیکنان تیمش را گرفته است.
در بین بازیکنان پرسپولیس نفراتی هستند که استعداد زیادی برای حاشیه درست کردن برای خود و تیم‌شان دارند اما هر بار که پای‌شان را از گلیم خود درازتر کرده‌اند با واکنش تند باقری مواجه شده‌اند. بازیکنی در پرسپولیس وجود ندارد که باقری را دوست نداشته باشد و او در کنار اینکه با بازیکنان رفیق است همواره طوری رفتار می‌کند که همه از وی حساب ببرند. شاید به خاطر همین است که برانکو در مدت حضورش در پرسپولیس بسیار علاقمند به کار کردن با باقری بوده و رابطه خیلی خوبی هم با وی دارد.

4344