سادیو مانه: لیورپول باید همه بازی‌هایش را ببرد

سادیو مانه: لیورپول باید همه بازی‌هایش را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول درحالیکه قرمزهای آنفیلد روز یکشنبه موفق شدند در یک بازی دشوار و مهم، تاتنهام سوم جدولی را 2-1 از پیش رو بردارند و هر چند با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، بار دیگر به صدر جدول صعود کنند، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش برای محقق کردن رویای تاریخی مرسی‌سایدی‌ها و بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر در پایان فصل، باید از این لحظه تا انتهای فصل همه بازی‌هایشان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

این در حالی است که منچسترسیتی فردا چهارشنبه می‌تواند با پیروزی مقابل کاردیف بار دیگر به صدر جدول برگردد. ولی سیتی در ماه آوریل، روزهای بسیار دشواری در پیش دارد و باید علاوه بر سه بازی مقابل تاتنهام، یک بازی هم مقابل منچستریونایتد انجام دهد و از این گذشته در جام حذفی هم به میدان برود. لیورپولی‌ها امیدوار هستند این آوریل دشوار بتواند فشار بر شاگردان گواردیولا را افزایش داده و باعث لغزش آنها شود.

سادیو مانه در این باره گفت:" راستش را بخواهید به اعتقاد من، ما باید همه بازی‌هایمان را ببریم. می‌دانم کار ساده‌ای نیست ولی باید از پسش برآییم".

ستاره سنگالی خط حمله لیورپول در ادامه گفت:" من مطمئنم که ما می‌توانیم تک تک بازی‌های باقی مانده خودمان را ببریم چون ما تیم خیلی خوبی هستیم و خیلی خوب فوتبال می‌کنیم".

مانه درباره پیروزی مهم تیمش مقابل تاتنهام گفت:" این علامت خوبی است. این پیروزی به ما انگیزه بیشتری داده و باعث شده همه بچه‌ها به هم بگویند دیدید که می‌توانیم به هدف‌مان برسیم؟ پس بیاید باز هم تلاش کنیم و کار را تمام کنیم".