پل اینس: پوگبا فصل بعد در یونایتد نخواهد ماند

پل اینس: پوگبا فصل بعد در یونایتد نخواهد ماند

سایت رسمی فوتبالی – این روزهاگمانه زنی ها در مورد جدایی احتمالی پل پوگبا از منچستریونایتد و انتقالش به رئال مادرید شدت یافته. در این میان پل اینس که سابقه پوشیدن پیراهن یونایتد در بین سالهای 1989 تا 1995 را دارد، اعلام کرده که بعید می داند که پوگبا فصل آینده در یونایتد باقی بماند.

اینس در ستون هفتگی اش که در منچستر ایونینگ نیوز بازتاب یافت، نوشت:« اگر سولسشر قصد بازسازی تیم را دارد، برخی بازیکنان باید تیم را ترک کنند. البته برخی بازیکنان دیگر هم هستند که خودشان می خواهند از یونایتد بروند..به نظر من یکی از این موارد ، پل پوگبا است.سرمربی تیم اگر بخواهد پوگبا بماند، باید او را متقاعد کند که تیمش را در اطراف او بنا کند. راستش را بخواهید بعید می دانم که پوگبا فصل بعد در اولدترافورد بماند.»

با وجودی که پل اینس تمایل زیادی به ماندن پوگبا در یونایتد دارد، اما بعید می داند که این اتفاق در نهایت رخ بدهد:« همیشه و هرزمان که رئال مادرید به دنبال بازیکنی باشد، کار خیلی خست می شود. ولی من مطمئن نیستم که پوگبا از زمانی که به یونایتد بازگشته، توانسته باشد خیلی خوب دراین تیم جابیفتد.  البته شاید تغییراتی اتفاق بیفتد. کار سولسشر این است که حالا بازیکنانی مثل پوگبا و داوید دخئا را متقاعد کند که در اولدترافورد اوضاع برایشان بهتر است.»

پل پوگبا چند سال پیش و با قراردادی نجومی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و در اواخر سال 2018 میلادی در پی اختلافاتی که با مورینیو داشت، گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی او از یونایتد افزایش یافت؛ اما مورینیو از سمتش اخراج شد و همین باعث شد که خیلی ها امیدوار به ماندن پوگبا دریونایتد شوند ولی در هفته های اخیر مجددا شایعات راجع به جدایی قریب الوقوع این بازیکن فرانسوی از یونایتد و انتقالش به رئال مطرح شده و به نظر می رسد که این بار پوگبا در مسیر ترک اولدترافورد قرار داشته باشد

6363