رضا ترابیان: پرسپولیس بازی سختی دارد اما...

رضا ترابیان: پرسپولیس بازی سختی دارد اما...

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس می گوید: هواداران پرسپولیس منتظر ادامه موفقیت های این تیم در ادامه فصل و لیگ قهرمانان آسیا هستند. 

رضا ترابیان مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی با مثبت ارزیابی کردن شرایط پرسپولیس گفت: در حال حاضر شرایط تیم خوب است و پرسپولیس این توانایی را دارد که به این روند خوب خود ادامه دهد.

این مهاجم پرسپولیس در ادامه با اشاره به نقش پررنگ برانکو در موفقیت های پرسپولیس گفت: برانکو در 4 سال حضورش در پرسپولیس نشان داده است که مربی خوب و کاربلدی است. او در 2 سال اخیر در لیگ قهرمانان آسیا نیز با رهبری خوب خود با وجود مشکلات و کمبود بازیکن، پرسپولیس را تا فینال آسیا هم رسانده و این موضوع نشان دهنده قدرت رهبری و مدیریت خوب اوست. 

او  در خصوص بازی برابر الاهلی عربستان گفت: بدون شک بازی سختی پیش روی پرسپولیس است و  بچه ها باید تمام توان خود را برای کسب پیروزی در این بازی به کار بگیرند. در حال حاضر پرسپولیس از نظر مهره، تجربه و هماهنگی بین خطوط در شرایط مطلوبی به سر می برد و این مساله می تواند برگ برنده پرسپولیس در این دیدار باشد. به اعتقاد من مهاجمان پرسپولیس در این بازی باید قدر فرصت های خود را بهتر از قبل بدانند و با گل زود هنگام شیرازه حریف را از هم بپاشند.

ترابیان در پایان گفت: هواداران و همه ما منتظر قهرمانی پرسپولیس در آسیا هستیم و امیدواریم این موضوع در این فصل برای ما محقق شود.

7655